1990 LP Καιρος για δυο
στιχοι Αφροδιτη Μανου
μουσικη Νικος Πορτοκαλογλου
Απόψε η νύχτα μ' έχει στείλει
μέσα στου χρόνου τη σπηλιά
με δυναμίτη και φιτίλι
να ταξιδέψω στα παλιά.
Κι εγώ που χρόνια τυραννάω
το τώρα με το παρελθόν,
ανάβω σπίρτο και το σκάω
για το νησί των πειρατών.
Ν' ακούσω ένα ωραίο μπαμ,
να γίνουν όλα γης Μαδιάμ,
να μείνουν μόνο τα λουλούδια,
η θάλασσα και κα'να δυο τραγούδια,
ν' ακούσω ένα ωραίο μπαμ,
να γίνουν όλα γης Μαδιάμ.
Μες στη φωτιά τα περασμένα
έρωτες και πολιτικές,
ψέμματα προμελετημένα
κι αλήθειες προπολεμικές.
Και πυροσβέστες μες στη μέση
ωραίοι πυροτεχνουργοί,
να δει ο Θεός, να του αρέσει,
να πάρει σχέδιο για τη γη.
Ν' ακούσω ένα ωραίο μπαμ,
να γίνουν όλα γης Μαδιάμ,
να μείνουν μόνο τα λουλούδια,
η θάλασσα και κα'να δυο τραγούδια,
ν' ακούσω ένα ωραίο μπαμ,
να γίνουν όλα γης Μαδιάμ.
3 σχόλια:
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΑ "ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ"Η "ΘΑΛΑΣΣΑ"ΚΑΙ ΤΑ "ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ..ΝΑ ΔΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ!!!ΤΗ ΝΕΑ ΓΗ....
Καλησπερα,Χριστοδουλε.
Την γη που την εκαναν σαν τα μουτρα τους.
Τους ανθρωπους που εξωνησαν και μεταλλαξαν σε λυκους.
ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΑΝ ΣΕ ΛΥΚΟΥΣ!!!ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ...
Δημοσίευση σχολίου