Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Η ΑΤΑΚΑ........ΤΣΙΠΡΑ............

ΒΟΥΛΗ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ.  
ΟΛΟΜΈΛΕΙΑ. 5-5-2011.


'' Ο  κ  Παπανδρεου   δεν  ειναι   ο  καλος   ανθρωπος , που δεν  ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.....''


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...