Μετα την 'αποποιηση της ασυλιας'' οπως αναφερεται στην ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΔΑΝΕΙΑΚΉ ΣΥΜΒΑΣΗ , προκειμενου ν' αποδειξουμε 'τοις κεινων ρημασι πειθομενοι'' προβηκαμε ως ''ΟΦΕΙΛΑΜΕ'', στην παρακατω επαισχυντη τροπολογια..........................[ να μη μας διαφευγει πως οι δυο εκ των υπογραφοντων δεν φερουν την νομιμοποιηση των απο τον ΛΑΟ]!!!!!
Εδω ν'αναλογισθουμε τι συνέβαινε στην Αθηναικη Δημοκρατια την οποια μνημονευουμε πλειστακις προκειμενου να κρυψουμε την ένδεια μας.
--Η εκλογή των αρχόντων που θα διοικούσαν και των δικαστών, καθώς επίσης και η ψήφιση των νόμων, γινόταν από τις συνελεύσεις των πολιτών--
............................................
Από το ξεπούλημα μετοχών κρατικών επιχειρήσεων και την πολυετή παραχώρηση δημόσιας περιουσίας σε μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα θα αποπληρωθεί τμήμα του δημοσίου χρέους της χώρας, σύμφωνα με τροπολογία-βόμβα που κατέθεσε η κυβέρνηση στη Βουλή το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής.
Η τροπολογία, την οποία υπογράφουν έξι υπουργοί – Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου, Ανταγωνιστικότητας, Μ. Χρυσοχοΐδης, Εσωτερικών Ι. Ραγκούσης, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη, Υποδομών-Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, και Εργασίας, Λ. Κατσέλη - προβλέπει ότι:[ Κρατηστε τα Ονοματα ]
1) Τα έσοδα από την αποκρατικοποίηση και την «αξιοποίηση» των επιχειρήσεων και των λοιπών περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου προορίζονται αποκλειστικά για τη μείωση του δημοσίου χρέους.
2) Ο ειδικός λογαριασμός αποκρατικοποιήσεων που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο –Λογαριασμός Εσόδων από Αποκρατικοποιήσεις» πιστώνεται με τα έσοδα που προκύπτουν από τις πωλήσεις ή άλλου είδους παραχωρήσεις περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου σε ιδιώτες και χρεώνεται με εντολές του υπουργού Οικονομικών και αποκλειστικά για τις δαπάνες και αμοιβές συμβάσεων που έχουν συναφθεί ή θα συναφθούν για τις ανάγκες της αποκρατικοποίησης.
Μετά την αφαίρεση των δαπανών και εξόδων τα εναπομείναντα έσοδα του λογαριασμού χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη μείωση του δημόσιου χρέους.
Με αποφάσεις του υπουργού Οικονομικών ορίζεται το ποσό του λογαριασμού που μεταφέρεται στα έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού για την πραγματοποίηση της αγοράς του δημόσιου χρέους.
Στον ΩΜΟ λοιπον και παρουσιαζομαστε στην ΣΥΣΚΕΨΗ του ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ!!
Εδω ν'αναλογισθουμε τι συνέβαινε στην Αθηναικη Δημοκρατια την οποια μνημονευουμε πλειστακις προκειμενου να κρυψουμε την ένδεια μας.
--Η εκλογή των αρχόντων που θα διοικούσαν και των δικαστών, καθώς επίσης και η ψήφιση των νόμων, γινόταν από τις συνελεύσεις των πολιτών--
............................................
Από το ξεπούλημα μετοχών κρατικών επιχειρήσεων και την πολυετή παραχώρηση δημόσιας περιουσίας σε μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα θα αποπληρωθεί τμήμα του δημοσίου χρέους της χώρας, σύμφωνα με τροπολογία-βόμβα που κατέθεσε η κυβέρνηση στη Βουλή το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής.
Η τροπολογία, την οποία υπογράφουν έξι υπουργοί – Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου, Ανταγωνιστικότητας, Μ. Χρυσοχοΐδης, Εσωτερικών Ι. Ραγκούσης, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη, Υποδομών-Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, και Εργασίας, Λ. Κατσέλη - προβλέπει ότι:[ Κρατηστε τα Ονοματα ]
1) Τα έσοδα από την αποκρατικοποίηση και την «αξιοποίηση» των επιχειρήσεων και των λοιπών περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου προορίζονται αποκλειστικά για τη μείωση του δημοσίου χρέους.
2) Ο ειδικός λογαριασμός αποκρατικοποιήσεων που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο –Λογαριασμός Εσόδων από Αποκρατικοποιήσεις» πιστώνεται με τα έσοδα που προκύπτουν από τις πωλήσεις ή άλλου είδους παραχωρήσεις περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου σε ιδιώτες και χρεώνεται με εντολές του υπουργού Οικονομικών και αποκλειστικά για τις δαπάνες και αμοιβές συμβάσεων που έχουν συναφθεί ή θα συναφθούν για τις ανάγκες της αποκρατικοποίησης.
Μετά την αφαίρεση των δαπανών και εξόδων τα εναπομείναντα έσοδα του λογαριασμού χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη μείωση του δημόσιου χρέους.
Με αποφάσεις του υπουργού Οικονομικών ορίζεται το ποσό του λογαριασμού που μεταφέρεται στα έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού για την πραγματοποίηση της αγοράς του δημόσιου χρέους.
''ΙΔΟΥ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ''
Αλλωστε ειναι μια εκφραση την οποια εχουμε επαναλαβει στο παρελθον!!!
Ως εκ τουτου τιποτε ΤΥΧΑΙΟ....μητε η ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ Παρασκευη απογευμα............μητε το ΣΠΙΓΚΕΛ
Να φωναξω τωρα ;;;;;;ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΙΕΡΩΝΥΜΕ!!!!! ισως θα ειναι η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που θα ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ;;;;;;
Δειτε που εφθασα...............η ΓΥΝΑΙΚΑ.
Καθως δεν φαινεται ΧΑΙΡΙ απο πουθενα..............και η ΤΡΕΛΑ εχει στήσει ΧΟΡΟ , σε οσους ειδατε την ταινια του Θ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ το ''Βλεμμα του Οδυσσεα'' επιτρεψτε μου να σας θυμισω τα λογια του Θαναση Βεγγου.
''Η Ελλαδα πεθαινει. Πεθαινουμε σαν λαος. Καναμε τον κυκλο μας. Τρεις η εξι χιλαδες χρονια αναμεσα σε σπασμενες πετρες και αγαλματα. Και πεθαινουμε. Αλλα αν ειναι να πεθανει , να πεθανει γρηγορα. Γιατι η ΑΓΩΝΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου