Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Αφιερωμενο σε οσους προτιμησαν τους .......

ΑΝΘΙΣΜΕΝΟΥΣ   ΑΓΡΟΥΣ
1η  Μαιου  2011

2 σχόλια:

grsail είπε...

Έχω τρελαθεί να βλέπω τα video του Καζάκη. Πάνω από τρείς ώρες συνολικά και το ένα καλύτερο από το άλλο !

Με την Σπίθα να μην έμπλεκε μόνο ...

Σε αυτό το video λέει για ένα Σοσιαλιασικό Συνέδριο (!) που έγινε το 1941 υπό την αιγίδα της Γερμανικής Κατοχικής Αρχής (!!) στο Βέλγιο ή στην Ολανδία. Το περιεχόμενο του συνεδρίου ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Μήπως εσύ που ξέρεις Γερμανικά μπορείς να βρείς κάτι;

Unknown είπε...

Καλο μηνα.
Θα προσπαθησω κι αμεσα!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...