Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς,
σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..."
Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
Έχω τρελαθεί να βλέπω τα video του Καζάκη. Πάνω από τρείς ώρες συνολικά και το ένα καλύτερο από το άλλο !
Με την Σπίθα να μην έμπλεκε μόνο ...
Σε αυτό το video λέει για ένα Σοσιαλιασικό Συνέδριο (!) που έγινε το 1941 υπό την αιγίδα της Γερμανικής Κατοχικής Αρχής (!!) στο Βέλγιο ή στην Ολανδία. Το περιεχόμενο του συνεδρίου ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Μήπως εσύ που ξέρεις Γερμανικά μπορείς να βρείς κάτι;
2 σχόλια:
Έχω τρελαθεί να βλέπω τα video του Καζάκη. Πάνω από τρείς ώρες συνολικά και το ένα καλύτερο από το άλλο !
Με την Σπίθα να μην έμπλεκε μόνο ...
Σε αυτό το video λέει για ένα Σοσιαλιασικό Συνέδριο (!) που έγινε το 1941 υπό την αιγίδα της Γερμανικής Κατοχικής Αρχής (!!) στο Βέλγιο ή στην Ολανδία. Το περιεχόμενο του συνεδρίου ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Μήπως εσύ που ξέρεις Γερμανικά μπορείς να βρείς κάτι;
Καλο μηνα.
Θα προσπαθησω κι αμεσα!!!!
Δημοσίευση σχολίου