Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Η Εκδικηση του ''Περιπτερα''

M. Ανδρουλακης [ πρωινη εκπομπη ΝΕΤ σημερα] ο Γιωργος ....κλικ

  .... ''Δεν  καταλαβε  τι  γινοταν''...''υοθετησε  αφελειες''...''οι  βουλευτες  αγνοουν τις  αποφασεις''

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...