......η Διανοηση που πρεπει να φιμώνεται.!!!!
Επι πλεον χαρηκα το ''ξυλο'' που επεσε απο ελευθερους συνειδητοποιημενους Πολιτες στους αμετροεπεις αλαζόνες διαχειριστες.
[ Εξαιρετικα αντιπροσωπευτικο δειγμα]
Η Οικοδεσποινα οταν θελει κανει ''παππαδες''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου