Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Φωτεινη Τσαλικογλου.......

......η   Διανοηση   που  πρεπει   να  φιμώνεται.!!!!

 
Επι  πλεον   χαρηκα  το  ''ξυλο''  που  επεσε  απο  ελευθερους  συνειδητοποιημενους  Πολιτες    στους  αμετροεπεις   αλαζόνες  διαχειριστες.
[  Εξαιρετικα   αντιπροσωπευτικο  δειγμα]
Η   Οικοδεσποινα  οταν  θελει  κανει  ''παππαδες''
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...