ΑΛΙΜΟΥ
Ολος αυτος ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ολο αυτο το Υπεροχο ΧΑΔΙ ΨΥΧΗΣ το οφειλουμε σε καποια παιδια καποιους νεους με μερακι και αγαπη.
Σε καποιους εκπαιδευτικους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ....ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ...........
και το θλιβερο την εποχη της δια ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ και των ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ αρνουνται να
ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
την ωρα που καθε ΙΔΙΩΤΙΚΉ ΠΑΡΑΓΚΑ δικαιουται να το κανει με τις ευχες των θιασωτων της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!!!
Εστιαστε στο ΥΦΟΣ της ΚΥΡΙΑΣ
2 σχόλια:
Ακριβώς και δυστυχώς....!
Καλημερα Γρηγορη, καλη βδομαδα.
Ενα φιλι στον 'μπομπιρα'με πολλες ευχες για εναν καλυτερο ΚΟΣΜΟ
Δημοσίευση σχολίου