Τετάρτη 18 Μαΐου 2011


Ο καθ Γ. Κασιμάτης στο Ραδιο 9 - 6 Μαίου 2011 from GeorgeGreekTrucker on Vimeo.
ΑΠΟΡΙΑ   ΑΦΕΛΟΥΣ!!!!!!!Καιρο   τωρα   περιμενω   μια   τοποθετηση   του   κ.  ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...