Τελικα αποφασιστε τι ειναι το πληθος που εκδηλωνει την ΑΗΔΙΑ ΤΟΥ ΑΠΈΝΑΝΤΊ στην 30χρονη ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ--ΜΜΕ- ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ και γενικως των ΝΟΝΩΝ της Πολιτικης ζωης του τοπου!!!!!!!
Κατα τον αμετροεπη Παγκαλο , ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Κατα τον φωτεινο παντογνωστη και τσουτζε του Μεγαρου ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ, ......ΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΟΜΑΔΑ!!!!!
Κατα τον κλωνο της ΚΛΑΡΑ ΜΠΕΛ, και κυβερνητικο εκπροσωπο , ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΑ!!!!!!
[ Εδω αρχιζεις και ανεβαζεις στροφες, ευτυχως που βρισκεσαι σε αποσταση ασφαλειας]
Κατα τον Μπεγλητη, [σε ελευθερη μεταφραση] ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ!!
Κατα τον Αντωνακη ..........ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ , ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ!!!!
[ Εδω φωναζεις ''κρατατε με'']
Κατα την Αλεκα ..........[ και παλι σε ελευθερη μεταφραση ] ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΩΣ ΜΗ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΙ!!!!!
Κατα τον Αλεξη...........Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Κατα τον ΑΔΩΝΗ [ κριμα τ' ονομα] Ο Χ Λ Ο Σ.!!!!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Η Αμηχανια για να μη το χαρακτηρισω πανικο ειναι πλεον εμφανης!!!!!!!!
Η Αθλιοτητα που εκπεμπεται απο ολους τους παραπανω χαρακτηρισμους αποδεικνύει πως αδυνατουν να καταλαβουν τι συμβαινει η καλυτερα παριστανουν τον ΤΡΕΛΟ.........
.Ε, λοιπον .ειναι απαντηση στο Ερωτημα .
Ειναι αυτοι , που παλευουν για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για αλλαγη του ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΦΡΙΤΜΑΝ, εστω κι αν δεν το γνωριζουν.
Ειναι αυτοι , που ζητουν την επανοδο στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ και καταργηση της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ..[ του Μιχαλου, του Κασιματη, του Παπαθανασιου, του Μανου, του Δασκαλοπουλου ]
Ειναι αυτοι, που αρνουνται την νεα ΚΑΤΟΧΗ!!!!
Ειναι αυτοι, που βαρεθηκαν να τους κλεβουν ενω τους χτυπουν φιλικα την πλατη.
Ειναι αυτοι, που με το συνθημα να καει, να καει..................δεν εννουν τιποτε περισσοτερο απο το να καθαρισει ο ΧΩΡΟΣ απο την ΚΟΠΡΟ που ζεχνει.........κι εχει ονοματα
Ειμαστε εμεις ολοι, που δεν ειμαστε ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ, αντιθετα καναμε ονειρο ζωης την ΙΣΟΤΗΤΑ ,ΙΣΟΝΟΜΙΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , και που μαθαμε να παλευουμε με το οποιο τιμημα ο καθενας μας για να δουμε το ονειρο να γινεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Κατα τον αμετροεπη Παγκαλο , ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Κατα τον φωτεινο παντογνωστη και τσουτζε του Μεγαρου ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ, ......ΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΟΜΑΔΑ!!!!!
Κατα τον κλωνο της ΚΛΑΡΑ ΜΠΕΛ, και κυβερνητικο εκπροσωπο , ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΑ!!!!!!
[ Εδω αρχιζεις και ανεβαζεις στροφες, ευτυχως που βρισκεσαι σε αποσταση ασφαλειας]
Κατα τον Μπεγλητη, [σε ελευθερη μεταφραση] ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ!!
Κατα τον Αντωνακη ..........ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ , ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ!!!!
[ Εδω φωναζεις ''κρατατε με'']
Κατα την Αλεκα ..........[ και παλι σε ελευθερη μεταφραση ] ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΩΣ ΜΗ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΙ!!!!!
Κατα τον Αλεξη...........Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Κατα τον ΑΔΩΝΗ [ κριμα τ' ονομα] Ο Χ Λ Ο Σ.!!!!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Η Αμηχανια για να μη το χαρακτηρισω πανικο ειναι πλεον εμφανης!!!!!!!!
Η Αθλιοτητα που εκπεμπεται απο ολους τους παραπανω χαρακτηρισμους αποδεικνύει πως αδυνατουν να καταλαβουν τι συμβαινει η καλυτερα παριστανουν τον ΤΡΕΛΟ.........
.Ε, λοιπον .ειναι απαντηση στο Ερωτημα .
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!
Ειναι αυτοι [ πρασινοι-κοκκινοι -γαλαζιοι] που δεν ανηκουν σε μηχανισμους, που διατηρησαν ελευθερη την προσωπικοτητα τους απο ''δουλιες'' που για καιρο υπέμειναν μια κατασταση ''φοβουμενοι'', φοβουμενοι την επομενη ημερα, φοβουμενοι τον χαρακτηρισμο του γραφικου, φοβουμενοι την τυχον κοινωνικη απαξιωση απο μερους του προσωπικου τους περιγυρου. ενω ταυτοχρονα παλευαν με τις ΕΝΟΧΕΣ ΤΟΥΣ.Ειναι αυτοι , που παλευουν για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για αλλαγη του ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΦΡΙΤΜΑΝ, εστω κι αν δεν το γνωριζουν.
Ειναι αυτοι , που ζητουν την επανοδο στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ και καταργηση της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ..[ του Μιχαλου, του Κασιματη, του Παπαθανασιου, του Μανου, του Δασκαλοπουλου ]
Ειναι αυτοι, που αρνουνται την νεα ΚΑΤΟΧΗ!!!!
Ειναι αυτοι, που βαρεθηκαν να τους κλεβουν ενω τους χτυπουν φιλικα την πλατη.
Ειναι αυτοι, που με το συνθημα να καει, να καει..................δεν εννουν τιποτε περισσοτερο απο το να καθαρισει ο ΧΩΡΟΣ απο την ΚΟΠΡΟ που ζεχνει.........κι εχει ονοματα
Ειμαστε εμεις ολοι, που δεν ειμαστε ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ, αντιθετα καναμε ονειρο ζωης την ΙΣΟΤΗΤΑ ,ΙΣΟΝΟΜΙΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , και που μαθαμε να παλευουμε με το οποιο τιμημα ο καθενας μας για να δουμε το ονειρο να γινεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου