Για να γινω σαφεστερη αναφερομαι στην ΦΙΕΣΤΑ του ΖΑΠΕΙΟΥ [2] ---παντως για ελλειψη ευρηματικοτητας δεν μπορει κανεις να μας μεμφθει---.
Ο Αντωνακης λοιπον
--' ΔΙΑΦΩΝΩΝΤΑΣ' παρουσιασε την ΠΩΛΗΣΗ της ΔΕΗ κατ' αρχην.
--ΔΙΑΦΩΝΏΝΤΑΣ ''εκλησε' το ματι στην Οικονομικη Μαφια..................
---ΔΙΑΦΩΝΏΝΤΑΣ ''ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ''
--ΔΙΑΦΩΝΏΝΤΑΣ ..........για την ταμπακερα που λεγεται ΧΡΕΟΣ..........ο Ασυρματος ΣΊΓΗΣΕ!!!!
Κι' μετα ηρθε η ΚΟΜΙΣΙΟΝ!!!!!!
Στα χειροτερα ονειρα μου.....................δεν θα μπορουσα να σκεφθω οτι θα ζω την ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!
Η ΔΕΞΙΑ ''ΠΑΡΑΚΛΗΤΗ'' .................................και οι Ελληνες ΑΠΟΝΤΕΣ!!!!!!!
Τελικα βρε ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ τι περιμενετε να ΣΥΜΒΕΙ προκειμενου να καταλαβει το ΝΙΟΝΙΟ σας πως μας ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ !!!!!!
Πως βρισκομαστε υπο ΚΑΤΟΧΗΝ.........τοσο ΚΙΟΤΉΔΕΣ;;;;;;;;;;;
Μπαινω στα ΜΠΛΟΚ και διαπιστωνω τους Υμνους σας [αφιερωματα στην 25η Μαρτιου και 28η Οκτωβριου ] αναφορες στην Αθηναικη Δημοκρατια!!!!! ζουμε ομως το σημερα .............και αρνείστε να δειτε την πραγματικοτητα. , αρνείστε να παραδεχθείτε πως μας θεωρουν ''ΑΘΥΡΜΑΤΑ'' στα χερια μιας ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑΣ που μας χειριζεται και μεταχειριζεται κατα το δοκουν.
Ο Αντωνακης λοιπον
--' ΔΙΑΦΩΝΩΝΤΑΣ' παρουσιασε την ΠΩΛΗΣΗ της ΔΕΗ κατ' αρχην.
--ΔΙΑΦΩΝΏΝΤΑΣ ''εκλησε' το ματι στην Οικονομικη Μαφια..................
---ΔΙΑΦΩΝΏΝΤΑΣ ''ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ''
--ΔΙΑΦΩΝΏΝΤΑΣ ..........για την ταμπακερα που λεγεται ΧΡΕΟΣ..........ο Ασυρματος ΣΊΓΗΣΕ!!!!
Κι' μετα ηρθε η ΚΟΜΙΣΙΟΝ!!!!!!
Στα χειροτερα ονειρα μου.....................δεν θα μπορουσα να σκεφθω οτι θα ζω την ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!
Η ΔΕΞΙΑ ''ΠΑΡΑΚΛΗΤΗ'' .................................και οι Ελληνες ΑΠΟΝΤΕΣ!!!!!!!
Τελικα βρε ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ τι περιμενετε να ΣΥΜΒΕΙ προκειμενου να καταλαβει το ΝΙΟΝΙΟ σας πως μας ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ !!!!!!
Πως βρισκομαστε υπο ΚΑΤΟΧΗΝ.........τοσο ΚΙΟΤΉΔΕΣ;;;;;;;;;;;
Μπαινω στα ΜΠΛΟΚ και διαπιστωνω τους Υμνους σας [αφιερωματα στην 25η Μαρτιου και 28η Οκτωβριου ] αναφορες στην Αθηναικη Δημοκρατια!!!!! ζουμε ομως το σημερα .............και αρνείστε να δειτε την πραγματικοτητα. , αρνείστε να παραδεχθείτε πως μας θεωρουν ''ΑΘΥΡΜΑΤΑ'' στα χερια μιας ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑΣ που μας χειριζεται και μεταχειριζεται κατα το δοκουν.
Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ η ΜΗ θα πρεπει ν' αποτελεσει ΔΙΚΗ ΜΑΣ και μονο ΕΠΙΛΟΓΗ!!!!
ΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΩΝ ΜΑΣΚΑΡΑΔΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
4 σχόλια:
Δημοψήφισμα!
Δηλαδή να αποφασίσει ο λαός για το αν θα υπάρξει συναίνεση μεταξύ των πολιτικών κομμάτων;
Και εν προκειμένω του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και του Λάος;
Γιατί κανένα από τα άλλα κόμματα, εξαιρουμένης της Δ.Α του κυρίου Κουβέλη, που δεν ξέρω τι ακριβώς πρεσβεύει,δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσει.
Όσο για την ΝΔ, όπως ακριβώς το λες διαφωνεί συναινώντας!
Η ΝΔ το μόνο που έχει να πει είναι, ότι αν ήταν αυτή στην εξουσία απλά θα εφάρμοζε καλύτερα το μνημόνιο!
Αλλά δημοψήφισμα γιατί; Να αποφασίσουμε για το μνημόνιο και την εφαρμογή του; Και ας πούμε ότι ψηφίζει ο Ελληνικός λαός ότι δεν θέλει το μνημόνιο.
Αυτή λοιπόν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θα έχει εξουσιοδοτηθεί από εμάς να μην εφαρμόσει το μνημόνιο.
Αυτοί οι εκπρόσωποι του κεφαλαίου που εκτελούν εντεταλμένες υπηρεσίες,με το δημοψήφισμα πρώτ΄απ΄όλα, τους αναγνωρίζουμε για κυβέρνησή μας και θα πάρουν το ΟΚ από εμάς,αλλά για να ακολουθήσουν μια άλλη πολιτική και θα το κάνουν(;)!
Δεν μπορούν!
Κανείς από αυτούς που υπερασπίζεται τα συμφέροντα του κεφαλαίου δεν μπορεί να κάνει τίποτα λιγότερο από αυτά που εφαρμόζουν αυτή την ιστορική στιγμή, έχοντας μια και μόνη διέξοδο.
Να χαθεί μεγάλο μέρος των εργαζομένων, όπως ακριβώς έκαναν και στο Β Παγκόσμιο.
Είναι αδιέξοδο γι΄αυτούς.Όταν τους λέμε έστω και με δημοψήφισμα,να αλλάξουν πολιτική γραμμή, να εφαρμόσουν φιλολαϊκά μέτρα, είναι σαν να τους ζητάμε να αποποιηθούν την ιδιότητά τους, είναι σαν να τους λέμε να προδώσουν την τάξη τους, να εγκαταλείψουν την μάχη για την υπεράσπιση των συμφερόντων τους.
Ε, αυτό δεν μπορεί να γίνει.
Τασούλα έχουμε πόλεμο και με τον εχθρό σου δεν διαπραγματεύεσαι.
Είναι σαν να παραδίνεσαι.
Μαλλον λαθος καταλαβες.
Δημοψηφισμα για την πολιτικη που θελουμε......και οχι για την συναινεση......των δυο,των τριων των πεντε.
Αλλωστε οπως αναφερω δεν ειναι τσιφλικι τους ο τοπος αυτος, ουτε θα επιτρεψουμε ανωθεν [κομισιον ] εντολες , οσο κι αν θελουν να πιστευουν πως μας εγκλωβισαν εμεις θεωρουμε και αισθανομαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.
Δημοψήφισμα με όποιο διακύβευμα, που θα διενεργήσει το κόμμα εξουσίας, που σήμερα παίρνει καθαρά την θέση και εφαρμόζει τις επιταγές που επιβάλει το διεθνές κεφάλαιο με την επιβολή ανάλγητων και αντεργατικών, αντιλαϊκών μέτρων, μια εξουσία που δεν διστάζει να βγάλει στο σφυρί την Πάτρια γη, τον δημόσιο πλούτο της χώρας,οργανισμούς ζωτικής και στρατηγικής σημασίας, αν λοιπόν από αυτούς ζητάμε να προχωρήσουν σε δημοψήφισμα,τους αναγνωρίζουμε.
Τους αναγνωρίζουμε Τασούλα;
Θεωρούμε ότι είναι ικανοί να υλοποιήσουν τις αποφάσεις της λαϊκής βούλησης που θα εκφραστεί στο δημοψήφισμα;
Τώρα δηλαδή τι λες, πιστεύουν ότι έχουν την συναίνεσή μας, ότι συμφωνούμε στα μέτρα που παίρνονται και πρέπει να ακούσουν το όχι από το δημοψήφισμα;
Καλη σου μερα.
Λοιπον, ακριβως επιδη 'πιστεουν' οπως θα ''εχεις ακουσει' τοσο οι μεν οσο και οι δε πως εχουν το λαο με το μερος τους.......ενα δημοψηφισμα αναγκαστικα θα αποδειξει την αντιστοιχεια μεταξυ αυτων και των πολιτικων τους, με την λαικη βουληση.
Αναγκαστικα θα συρθουν σε εκλογες ......και τοτε θα ανοιξει πεδιον δοξης λαμπρον για τον σκεπτομενο πολιτη ,με την ψηφο του να ανατρεψει πολιτικες και στερεοτυπα.
Δημοσίευση σχολίου