--Συμφωνουμε λοιπον!!!!!
Άχρηστοι
Κοπριτες
Χαραμοφάηδες
Δυναστες του ΛΑΟΥ
Τροχοπεδη της Αναπτυξης
Εν ολιγοις η Αιτια του πως φθασαμε ως εδω!!!!!
Να ρωτησω αν τους γνωριζουν;;;;;;;Προφανως θα εισπραξω την απαντηση......ΦΤΑΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ.[ Δηλ. μητε τους ξερουν μητε τους ειδαν ποτε!!!] Ο ΔΡΟΜΕΑΣ αντοχής [ ως προς την αρχηγια της επομενης ημερας--κουνια που τον κουναγε ] ΛΟΒΕΡΔΟΣ εφηύρε νεον ορο ''ΕΦΤΑΙΞΕ Η ΧΩΡΑ'' !!!!!!
Δεν μπαινω στον κοπο να ζητησω εξηγησεις!!! Εξηγησεις ζητα κανεις μονο απο την ΛΟΓΙΚΗ.
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΜΟ!!!!*****$$$$
Κυβερνατε αυτον τον τοπο ΠΡΑΣΙΝΟΙ --ΓΑΛΑΖΙΟΙ με τους ΙΠΠΟΚΌΜΟΥ ΣΑΣ ελεω της ΨΗΦΟΥ ολων των ανωτερω 'ΑΝΙΚΑΝΩΝ';;;
ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;;;;;ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΘ' ΥΠΟΔΕΙΞΗ;;;;
ΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ!!!!!
ΑΡΑ!!!!!! ΚΡΙΝΕΣΘΕ ΑΠΟΡΡΙΠΤΈΟΙ!!!!!
ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΩΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου