Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Πως σας φαινεται...........

........ακομη    εχεις   τον  λαο   μαζι σου;;;;
Μηνημα   σταλθηκε   ........ελπιζω  και   στην  ΣΥΓΓΡΟΎ!!!! -ΓΣΕΕ-  ΑΔΕΔΥ!!!!
Οι   καναπεδες   αδειασαν!!!!
''Οσοι '' ........!!!!!!  δεν   το   περιμεναν   η   προσπαθησαν   να  το  υποβιβασουν   ακομη ακομη  να  δημιουργησουν   ''φοβικα'  συνδρομα  ......ας   σκεφθουν  τι  ΦΤΑΙΕΙ!!!!!!
Καιρος   για  αναθεωρησεις   .........τιποτε , πολυ  περισσοτερο,  κανεις   δεν  ειναι  πλεον  δεδομενος......αν  θελετε  να  προσφερετε  σε τουτον  τον  τοπο...ανασυνταχθειτε!!!!!

πολυ φασαρια  για  το  ''μηνημα' της  Μαριας[  Αχ  Μαρια!!!]  τον  αρχηγο,   ενταφιαστες  της  πληροφορησης ,  κατα  την  εξοδο  απο  το  προεδρικο  δεν τον  ακουσατε;;;
''Σκοπος  μας  να  παραμεινουμε  στην  σκληρη  ζωνη  του  ΕΥΡΟ''!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...