........ακομη εχεις τον λαο μαζι σου;;;;
Μηνημα σταλθηκε ........ελπιζω και στην ΣΥΓΓΡΟΎ!!!! -ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ!!!!
Οι καναπεδες αδειασαν!!!!
''Οσοι '' ........!!!!!! δεν το περιμεναν η προσπαθησαν να το υποβιβασουν ακομη ακομη να δημιουργησουν ''φοβικα' συνδρομα ......ας σκεφθουν τι ΦΤΑΙΕΙ!!!!!!
''Οσοι '' ........!!!!!! δεν το περιμεναν η προσπαθησαν να το υποβιβασουν ακομη ακομη να δημιουργησουν ''φοβικα' συνδρομα ......ας σκεφθουν τι ΦΤΑΙΕΙ!!!!!!
Καιρος για αναθεωρησεις .........τιποτε , πολυ περισσοτερο, κανεις δεν ειναι πλεον δεδομενος......αν θελετε να προσφερετε σε τουτον τον τοπο...ανασυνταχθειτε!!!!!
πολυ φασαρια για το ''μηνημα' της Μαριας[ Αχ Μαρια!!!] τον αρχηγο, ενταφιαστες της πληροφορησης , κατα την εξοδο απο το προεδρικο δεν τον ακουσατε;;;
''Σκοπος μας να παραμεινουμε στην σκληρη ζωνη του ΕΥΡΟ''!!!!!
''Σκοπος μας να παραμεινουμε στην σκληρη ζωνη του ΕΥΡΟ''!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου