καιρος να τα εγκαταλειψουν οι εγκαθετοι των διαχειριστων της ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
@@@@@@@@@@@@
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ [ εδω]
1961.......Αληθεια αναμεσα σε τουτο το πληθος υπαρχει καποιος που να σας θυμιζει κατι;;;;;
ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ;;;;
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Η πρωτομαγιάτικη απεργία του 1886 είχε ως αποτέλεσμα 185.000 εργάτες να κερδίσουν το 8ωρο και τουλάχιστον 200.000 εργάτες να μειώσουν το χρόνο εργασία τους από τις 12 στις 10 και 9 ώρες. Σε πολλές επίσης περιοχές αναγνωρίστηκε η ημιαργία του Σαββάτου, ενώ αρκετές βιομηχανίες σταμάτησαν την κυριακάτικη εργασία. Ηταν λογικό, επομένως, να υιοθετηθεί στη συνέχεια η Πρωτομαγιά ως η παγκόσμια μέρα της εργατικής τάξης. Αρχισε δε να γιορτάζεται ως τέτοια από το 1890. Ας δούμε όμως πότε άρχισε να γιορτάζεται και στην Ελλάδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου