Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Τα κτιρια αυτα , καποτε υπηρξαν χωροι των εργαζομενων...............

  καιρος  να  τα  εγκαταλειψουν  οι   εγκαθετοι  των  διαχειριστων  της  ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

@@@@@@@@@@@@

ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ [ εδω]



  1961.......Αληθεια   αναμεσα  σε  τουτο  το  πληθος   υπαρχει  καποιος  που  να  σας  θυμιζει   κατι;;;;;
ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ;;;;

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Η πρωτομαγιάτικη απεργία του 1886 είχε ως αποτέλεσμα 185.000 εργάτες να κερδίσουν το 8ωρο και τουλάχιστον 200.000 εργάτες να μειώσουν το χρόνο εργασία τους από τις 12 στις 10 και 9 ώρες. Σε πολλές επίσης περιοχές αναγνωρίστηκε η ημιαργία του Σαββάτου, ενώ αρκετές βιομηχανίες σταμάτησαν την κυριακάτικη εργασία. Ηταν λογικό, επομένως, να υιοθετηθεί στη συνέχεια η Πρωτομαγιά ως η παγκόσμια μέρα της εργατικής τάξης. Αρχισε δε να γιορτάζεται ως τέτοια από το 1890. Ας δούμε όμως πότε άρχισε να γιορτάζεται και στην Ελλάδα.
getimage.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...