Κυριακή, 1 Μαΐου 2011
Οταν αναγκαζεσαι να επιστρεφεις πισω.....εδω
.....σιγουρα το προβλημα εισαι εσυ!!!
...................................................................................
«Με το σφυρί στο χέρι» (;)...Πρωτομαγιά του 1909
Θεσσαλονίκη, Πρωτομαγιά του 1909: η πρώτη μαζική εργατική διαδήλωση στην ιστορία της πόλης στη σημερινή πλατεία Ελευθερίας. Κόκκινες σημαίες, λάβαρα, μουσική.
«Το θέαμα που πέτυχαν οι σοσιαλιστές, παραμερίζοντας τις διαφορές τους!!! και κινητοποιώντας τους οπαδούς τους από όλες τις περιοχές, είναι μεγαλειώδες. Στο πλήθος υπάρχουν Έλληνες, Βούλγαροι, Τούρκοι και Εβραίοι. Όλοι τους κρατούν στα χέρια το έμβλημα του Συνδέσμου Εργατών Θεσσαλονίκης, !!!το χέρι ενός εργάτη που κρατά σφυρί», γράφει ο Πωλ Ντιμόν στο «Θεσσαλο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου