Μαζεύτηκαν οι «Αγανακτισμένοι» στη Θεσσαλονίκη
Μαζεύτηκαν οι «Αγανακτισμένοι» στο Λευκό Πύργο για 6η συνεχόμενη ημέρα με τις λαϊκές συνελεύσεις να έχουν ξεκινήσει..Το σημερινό πρόγραμμα περιλάμβανε από το πρωί, καλέσματα από την ομάδα προώθησης:
Δυτικά – στην Πλατεία Επταλόφου , Ανατολικά- στην Παπαναστασίου-Γιάννη Αγγέλου, Κέντρο – στην Καμάρα, Καλαμαριά στο Πεζοδρόμιο Δημαρχείου.
Υ.Γ Αυριο μια ''νυχτα στον λευκο πυργο''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου