Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

ΠΑΜΕ ''ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ''

Μαζεύτηκαν οι «Αγανακτισμένοι» στη Θεσσαλονίκη

Μαζεύτηκαν οι «Αγανακτισμένοι» στη ΘεσσαλονίκηΜαζεύτηκαν οι «Αγανακτισμένοι» στο Λευκό Πύργο για 6η συνεχόμενη ημέρα με τις λαϊκές συνελεύσεις να έχουν ξεκινήσει..
Το σημερινό πρόγραμμα περιλάμβανε από το πρωί, καλέσματα από την ομάδα προώθησης:
Δυτικά – στην Πλατεία Επταλόφου , Ανατολικά- στην Παπαναστασίου-Γιάννη Αγγέλου, Κέντρο – στην Καμάρα, Καλαμαριά στο Πεζοδρόμιο Δημαρχείου.
 Υ.Γ  Αυριο   μια   ''νυχτα  στον  λευκο  πυργο''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...