Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Δεν ήταν e-mail φαναρτζή... Η δική σας κυβέρνηση έστειλε το αρώτημα για τη Δραχμή..


Πρωτο Θέμα
ΠΗΓΗ.  Sibilla

2 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Τασούλα το θυμάσαι φαντάζομαι,από την αρχή το λέμε.Θα μας αλλάξουν το νταμ τιρι ρι.
Έχουν ακόμη παιγνίδια να παίξουν στις πλάτες μας.

Unknown είπε...

Σου τοχα πει, ξεκινησαμε με μια 'εξαδα βρακια' και στο τελος θα μεινουμε ξεβρακωτοι.
Η Συνεπης επαναληψη νεων ηθων και εθιμων ,ειχε ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!!!!!!!!!
Αλλοτριωθηκε ο Ελληνας, εγινε ΦΟΒΙΚΟΣ, θεριζουν ο,τι εσπειραν με επιτυχια!!!!!!!!!!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...