Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Μπορεις να παραιτηθεις!!!!!!!!!!!!!!!


Μετα   λογου   γνωσεως   μπορω  ν'  αποδειξω   πως   στη
   ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ  
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ   ΕΧΕΙ  ΝΑ  ΠΛΗΡΩΘΕΙ   ΑΠΟ  
30 -6- 2010.!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...