Ούτε το όνομα, ούτε η καταγωγή του, μόνο το σχολείο του ανακοινώθηκε και ας του απονεμήθηκε βραβείο για την επίδοσή του στο δύσκολο διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, πριν από λίγες μέρες.
Μαζί με άλλα δέκα παιδιά πήρε μέρος στο διαγωνισμό, που έγινε μέσα στο σχολείο, το οποίο μετατράπηκε σε εξεταστικό κέντρο.
Από τα δέκα, τα τρία παιδιά ξεχώρισαν και το γραπτό ενός βραβεύθηκε.
Σχολιο.
α. Διαβαζοντας κανεις το αρθρο της κ. Παπουτσακη [προσωπικα η παρουσια της μου ειναι ιδιαιτερα συμπαθης ] ειναι αδυνατον να διατηρησει την ψυχραιμια του.
Συναισθήματα οργης και αγανάκτησης ειναι τα μονα που μπορεις να νοιωσεις .
Διακριτικη η Δημοιογραφος δεν αναφερει ,αιτιες εγκλεισμού. Πολυ καλα κανει.......μου ειναι αδιαφορο...............οταν οι ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ......βρισκονται ελευθεροι και μαλιστα με την δυνατοτητα εκφορας δημοσιου λογου.
β. Βαρεθηκα ν' αντιμετωπιζω την νεα ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ που αρνειται τον ορο ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ..........με την αντιπαραβολη του επιχειρηματος .......πως κανεις ανθρωπος δεν ειναι ΛΑΘΡΑΊΟΣ.
Αληθεια 'φερνουν κουκουβαγιες στην Αθηνα'' δεν το γνωριζαμε, ευχαριστουμε για την πληροφορια............................................
Μπορουν να μου πουν πως ονομαζεται ενας νεαρος που στα 21 μακρια απο την οποιαδηποτε οικογενειακη στηριξη εγκλειστος φυλακης παιρνει ενα Βραβειο;;;;;
Ποια φωτεινα μυαλα στερουν το ονομα ενος ΑΝΘΡΩΠΟΥ;;; και την ΚΑΤΑΓΩΓΗ του;;;
Ποιος ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΙΣΜΟΣ δεν επιτρεπει στον χωρο της ΓΝΩΣΗΣ και ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ να απευθυνεται στο υποκειμενο της;;;;
γ. Ενα μεγαλο ευχαριστω στους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ που ακομη ΥΠΑΡΧΟΥΝ.................μπορει ακομη η κοινωνια να ελπιζει...................
ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ, καθως οπως λεει και καποιος που αγαπω ..........''το Γαλικο μας τελειωσε''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου