Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Antonio Vivaldi - Storm

6 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Τασούλα μου γεια σου. Αν δεν ήξερα ότι το κομμάτι αυτό το έβαλες για να τιμήσεις τον φίλο σου,που κινήθηκε στις γειτονιές της μπλοκόσφαιράς μας και που άνοιξε τα πανιά για άλλους κόσμους, για άλλες στράτες,θα μπορούσα να το χαρώ, αλλά μου έφερνε στο νου το "σηματάκι" του και τον πόνο που πέρασε.Μου δίνεις πάντως την ευκαιρία να πω στην μνήμη του ένα καλό του κατευόδιο.
Να είσαι καλά και εσύ και να τον θυμάσαι.

dimitris είπε...

Tasoula καλησπερα, σαν ΦΙΛΗ ΤΟΥ, σ'εσενα λεμε τα συλληπητηρια μας και ενα ειναι σιγουρο, οτι μ'εσενα ΦΙΛΗ, δεν προκειται να ξεχαστει το περασμα του απο την ''ιστογειτονεια''.
Μετα τα τοσα που επερασε, με την υγεια του, στην ανθρωπινη γειτονια, εκει στην γειτονια των αγγελων θα ξεκουραστει.
Αγκαλιες και φιλια και απο τους δυο μας, σ'εσενα και τον Βασιλη.
Κουραγιο...

Unknown είπε...

/Η blackbedlam,καλησπερα.
Ευτυχως εφυγε γρηγορα, η μονη του μεριμνα υπηρξε να φυγει μα αξιοπρεπεια!!!!!
Αυτο που λεμε να φυγει ορθιος.

Unknown είπε...

Δημητρη -Κατερινα.
Με κανετε και νοιωθω αβολα. Ο Γιωργος πραγματι ειχε γινει προσωπο της οικογενειας.
Σας φιλω, εχετε την αγαπη του Βασιλη που σας περιμενει.

blackbedlam είπε...

Τασούλα ρίξε μια ματιά εδώ για το φιλαράκι σου.

10.3.11
Για τον Bimbo

Κοιμήσου...σαν να κοιμόσουν στην Πατρίδα.

http://staxti.blogspot.com/2011/03/bimbo.html

Unknown είπε...

Ευχαριστω, πολυ ,Φιλεναδα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...