Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Πεθαινοντας στην Ελλαδα του ΔΝΤ και του .....

 ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΗ   ΥΓΕΙΑΣ  
ΑΝΘΥΠΑΤΟΥ
και 
Λαικου   Παιδιου
''ανδρεα   λοβερδου''
Προ   40ραντα   ημερων  περιπου   υπηρξαμε   θεατες   ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ   ΘΕΑΤΡΟΥ  ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ
Τιτλος   της   παραστασης.  ''ΟΙ  ΑΣΠΡΕΣ  ΜΠΛΟΥΖΕΣ   ΑΠΕΡΓΟΥΝ'' .
Σκηνοθεσια. Αν. ΛΟΒΕΡΔΟΣ , φημολογειται   και  ως  Υπουργος  Υγειας.
ΣεναριοΠΑΣΟΚ -ΝΔ.
Πρωταγωνιστες  -ΚομπαρσοιΟι  Ασφαλισμενοι  του  ΕΥΓΕΝΟΥΣ  ταμειου  Ι.Κ.Α..........
@ Οσοι   υπηρξατε   και   παραμενετε   θαυμαστες   του  Ιταλικου  Κινηματογραφου, φανταζομαι  πως  παρακολουθοντας   τις   ταινιες  του  ΦΕΛΙΝΙ   [  8 1/5,  νυχτα  ]   θα  χρειασθηκε  να  καταφυγετε   μετα  την  εξοδο  απο την  αιθουσα  σε  κριτικες  και  αναλυτες...............
Ε, καπως  ετσι  λοιπον,  αναρωτηθηκαμε  --οσοι  τελος  παντων  το  καναμε--και  με  την  ΔΗΜΟΣΙΑ   ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ  ΤΙ;;;;;;
@Ο  Σκηνοθετης   σε   αγαστη   συνέργεια   με  τους  Σεναριογραφους   επετυχε   τον  στοχο  του.
Ουδεις   γνωριζει   τι  ειδους   ΠΑΡΟΧΕΣ  ΥΓΕΙΑΣ   δικαιουται , πλην  των  ΑΤΥΧΩΝ  που  χρειασθηκε   να  επισκεφθουν   τα   ΔΗΜΟΣΙΑ  ΝΟΣΚΟΜΕΙΑ [τεως].
@ Κι  ερχομαστε   στους  κριτες  --αναλυτες   στους  οποιους  αναφερθηκα  παραπανω.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ   ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ   ΣΤΗΝ  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ   ΩΣ  ΣΥΝΗΘΩΣ.!!!!
Ουδεις   μπηκε  στον  κοπο  να  ενημερωσει  το  ΠΟΠΟΛΟ  τι  ακριβως  σημαινει  η   ΛΟΒΕΡΔΙΟΣ   ΔΗΜΟΣΙΑ   ΥΓΕΙΑ..
[σ,σ.  για  ναμαι  ειλικρινης  , με  η  χωρις   ΔΝΤ  εκει  το  πηγαινε  ο  ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ  ως  ΔΙΑσπορος......η '' μαμα  Πατριδα''  ειναι  η  πρωτη  διδαξασα ...]
@@ Σε   ολα   τα  παραπανω   ηθελα  ν' αναφερθω   πολυ  ενωριτερα,  τα  οσα ομως συμβαινουν  και  η  ΑΦΑΣΙΑ   των   ΔΗΘΕΝ   παρεα  με  τον   ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟ  που  περισσευει   με κουρασαν.
Το  ΣΟΚ   που  υπεστην   μετα  τον  ΘΑΝΑΤΟ  του  ΦΙΛΟΥ  μας   ακριβως   λογω  του  ΠΡΟΣΦΙΛΟΥΣ  προς   τον   ΛΟΒΕΡΔΟ   [ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ  ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  ΥΓΕΙΑΣ]  καθ'  ΥΠΟΔΕΙΞΗΝ ,  ΜΟΤΣΑΛΟΥ.....[  αλλος   σοσιαλμανης  αυτος]  επανεφεραν  την  προθεση.............μεχρι   σημερα  που  παρακολουθωντας  την  πρωινη  εκπομπη  της  ΝΕΤ   ακουσθηκε    απο  τα   χειλη   35χρονης   ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ.  ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΟΥΣ   ΑΠΟ  ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
S.O.S
ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ    ΣΤΟ   Ι.ΚΑ   ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΜΕΝΗ   ΑΠΟ  ΚΑΡΚΙΝΟ   ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ  
ΝΑ   ΕΙΣΑΧΘΕΙ   ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ  ΧΗΜΕΙΘΕΡΑΠΕΙΑ 
ΘΑ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ  
4  ΜΗΝΕΣ   ΕΚΤΟΣ  ΚΙ  ΑΝ  ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ   1500Ε!!!!!!!!!!!
ΟΠΟΤΕ   ΜΠΑΙΝΕΙ  ΣΤΗΝ  ΛΙΣΤΑ  ΤΟΥ  ΣΙΝΤΛΕΡ  ΚΑΙ  ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ   ΑΠΟ ΤΟΝ  ΘΑΝΑΤΟ.!!!!!!!!!!!!!!
Υ.Γ.  Η  ΚΡΑΥΓΗ   ΕΙΧΕ  ΠΡΟΣΩΠΟ   ΚΑΙ  ΟΝΟΜΑ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ  ΠΩΣ  ΔΕΝ  ΑΠΟΤΕΛΛΕΙ   ΤΟ  ΜΟΝΑΔΙΚΟ  ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ  ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ΛΟΙΠΟΝ  , ποσο   μας  παιρνει   ακομη  να  ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ;;;;


ΚΑΙ  ΚΑΤΙ   ΑΚΟΜΗ..!!!!

Η άδεια Βουλή ψηφίζει για την… υγεία μας!

Posted on : 09-02-2011 |

ADEIA VOULI 300x200 Η άδεια Βουλή ψηφίζει για την… υγεία μας!Άδεια ήταν η Βουλή σήμερα κατά την τελευταία ημέρα της συζήτησης του πολυνομοσχεδίου για την Υγεία! Στη συζήτηση ενός νομοσχεδίου δηλαδή που είναι πρώτο θέμα σε όλα τα ΜΜΕ, έχει προκαλέσει μεγάλη κόντρα ανάμεσα στις  σχέσεις του υπουργείου Υγείας και των συνδικαλιστών των ιατρικών ενώσεων και έχει παραλύσει ουσιαστικά την πρωτοβάθμια δημόσια περίθαλψη…

Χαρακτηριστικό του «ενδιαφέροντος» των βουλευτών είναι ότι γύρω στη μία το μεσημέρι (οπότε τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία) οι παρευρισκόμενοι βουλευτές  δεν ξεπερνούσαν τους είκοσι με τριάντα, σε σύνολο τριακοσίων, παρά την μεγάλη σημασία του νομοσχεδίου για την καθημερινότητα των ψηφοφόρων τους!
ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΤΕ   ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Να   σας   συστισω   για  μια  ακομη  φορα  τον  ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ.....οι   κακες  γλωσσες   λενε  πως  εχει   ..................ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ........

 
Το σύστημα έχει εξαιρέσεις που μας αποκρύπτουν.Ενώ εφαρμόζεται πιστά το μνημόνιο της τρόικας και περικόπτονται οι συντάξιμες αποδοχές των χαμηλοσυνταξιούχων και αυξάνονται τα όρια ηλικίας, δεν ακούσαμε τίποτα για τους διπλό-τριπλό-πολύ πολυθεσίτες τι μέλλει γενέσθαι.Για παράδειγμα ο ίδιος ο εκτελεστής του μνημονίου υπουργός:Τρεις συντάξεις θα πάρει ο Λοβέρδος
Μία ως καθηγητής Πανεπιστημίου, μία ως βουλευτής και μία ως δικηγόρος.
Τρεις συντάξεις, στις οποίες το κράτος —και άρα εμείς ο λαός— καταβάλει τις εισφορές του. Αυτή είναι η τεχνητή "λεύκανση" εξαιτίας ενός κράτους, το οποίο άλλους τους αντιλαμβάνεται ως "παιδιά" του και άλλους ως "παραπαίδια" του. "Λευκότατο” παιδί αυτού του κράτους είναι ο Λοβέρδος. "Λευκός"… όσο όλοι όσοι τον στηρίζουν.
Είναι έτσι κύριε υπουργέ ή μας παραπληροφορούν λάθος;
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2010/06/blog-post_263.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...