Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Για οσους τον γνωρισαν

5 σχόλια:

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

πως έφυγε; τι έγινε;
ειλικρινά κενό στο στομάχι νιώθω...

tiktos είπε...

τασούλα στείλε mail τώρα

grsail είπε...

Η οθόνη βουλιάζει σαλεύει το πλήθος
εικόνες ξεχύνονται με μιας
πού πας παλικάρι ωραίο σαν μύθος
κι ολόισια στο θάνατο κολυμπάς

Και όλες οι αντένες μιας γης χτυπημένης μεγάφωνα και ασύρματοι από παντού
γλυκά σε νανουρίζουν κι εσύ ανεβαίνεις
ψηλά στους βασιλιάδες τ' ουρανού

Ποιος στ' αλήθεια είμαι εγώ και πού πάω
με χίλιες δυο εικόνες στο μυαλό
προβολείς με στραβώνουν και πάω
και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ

Πού πας παλικάρι πομπές ξεκινούνε
κι οι σκλάβες σου ουρλιάζουν στο βωμό
ουρλιάζουν υα πλήθη καμπάνες ηχούνε
κι ο ύμνος σου τραντάζει το ναό

Ποιος στ' αλήθεια είμαι εγώ και πού πάω
με χίλιες δυο εικόνες στο μυαλό
οι προβολείς με στραβώνουν και πάω
και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ

Unknown είπε...

,Θαναση, καποιοι πρεπει να τον ξενυχτισουν αποψε...........κι αυτοι θα ειμαστε εμεις!!!!
@@@@@@@
''Κρυωνεις πολυ αποψε.Παγωσες.Σε νοιωθω/ Δεν εχεις τιποτε να σκεπασθεις/ ουτε ενα φιλι.

Κι αυτη η καταιγιδα που σε πηρε το κατοπι,/ δεν λεει να σταατησει./Ποσο ανετοιμο σε βρισκει παντα/ποσο ακατεχο.

Την αλλη φορα ελεγες θα ξερω./Θα 'χω ετοιμασει καταφυγιο/θα 'χω φυλαξει ζεστες κουβερτες για την παρτη μου'

Unknown είπε...

Μαμουφι, Τικτο, καλημερα.
Μολις επεστρεψα απο εξω.....αδυνατουμε να το πιστεψουμε και γω κι ο ανδρας μου........το ΣΟΚ για μας υπηρξε πολυ μεγαλο.
Επιτρεψτε μου να συνελθω, και θα σας ενημερωσω.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...