Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Ανθρωποι και ποντικια;;;;;

 ....λαθος   Ανθρωποι  και  Βαγονια!!!
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   Φεβρουαριος  2011     Ανθρώποι   μονάχοι, προσπαθουν να επιβιώσουν με ένα πιάτο φαγητό που βρίσκουν στα κατά τόπους συσσίτια των δήμων και της εκκλησίας..Αστεγοι. Ο αριθμος  τους  αν  και καποιοι  αναφερουν  100-200  δεν  μπορει  να καταγραφει  καθως  καθημερινα  αυξανεται!!!!!
Νεοι   ΑΝΕΡΓΟΙ -Νεοι   ΑΣΤΕΓΟΙ.
Και  το  χειροτερο, ολοκληρες  οικογενειες  με  παιδια!!!!
Στην  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   του   ΨΩΜΙΑΔΗ  και  του  ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ , των  ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ  -ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ    και  της  ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑΣ    [  λεγε  με  ΒΟΥΓΙΑ  ] υπαρχει   ενας  και  ΜΟΝΟΝ διαμορφωμενος  ΞΕΝΩΝΑΣ,   στον οποίο φιλοξενούνται λίγα άτομα (ξενοδοχείο «Άτλας»), σε  μια  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   που  τα  ΑΔΕΙΑ  και   εγκαταλελειμμένα  ΔΗΜΟΣΙΑ   ΚΤΗΡΙΑ  που θα μπορούσαν να διαμορφωθούν, για να καλύψουν αυτές τις ανάγκες. ανερχονται   σε μεγαλο  αριθμο.  Χωρις   ιχνος    ΝΤΡΟΠΗΣ  [ ποτε  ειχε  αλλωστε;;;]   ο  Μεγαλοσταυριτης   περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης καταθέτει πρόταση στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα
''να αναληφθεί πρωτοβουλία από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., έτσι ώστε να διατεθούν εγκαταλελειμμένα βαγόνια του ΟΣΕ σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη, εφόσον προηγουμένως διαμορφωθούν κατάλληλα, για να είναι κατοικήσιμα .επισημαίνει  επισης  το οξύ στεγαστικό πρόβλημα πολλών οικογενειών που ζουν σε συνθήκες άθλιες, χωρίς καν προστασία από τις καιρικές συνθήκες.''
'' ΙΣΑ   ΡΕ   ΚΑΛΟΠΑΙΔΟ''
Και  η   επομενη   μερα  οι  ΦΟΥΡΝΟΙ!!!!!!!!!!!! ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ποσο  ακομη  θα  δεχομαστε  εκει  πανω  να  μας  γελιοποιει   αυτο  το  'ανθρωπινο  ειδος'';;;
Γι'  ανθρωπους  μιλαμε........[που ισως και να  τους  ψηφισαν ]......οχι  για  ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ.!!
Για   ψυχες.......για  μεχρι  χθες  εργαζομενους  οταν  εσεις  κλεβατε  τα  Χρηματα  τους.
Θα  ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ  λεει  ο μεγας  ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ   και  η  ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ που μας  ΚΥΒΕΡΝΑ!!!
Προφανως   δεν  κοβουν  τις   φλεβες  τους   στα  ΔΕΙΠΝΑ   και  στα  Συνεδρια   του  ΑΔΕΛΦΑΤΟΥ  των  ΜΚΟ  ....................Μητε   στα  Νεα  Πολυτελη  Γραφεια   των  ΕΤΑΙΡΩΝ   ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΩΝ[  τολμουν   ακομη  και μιλουν - θα μας  σωσουν λεει .........]
Αυτοι  που θα  πεθανουν  παγωμενοι  [ κυριολεκτικα]  και ψυχικα  ηδη  εχουν  προδιαγραφει  ως  παραπλευρες  ΑΠΩΛΕΙΕΣ  της  κρισης  του  ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  και της  διασωσης  των  ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
Κι   ο  Νεος   Πολυφερνος   Δημαρχος;;;;;;;ΒΟΥΒΑ  που λενε  στο  χωριο μου.!!!!!!!!!!
Η  Θεσσαλονικη  δεν  αξιζει  αυτη  την εκπροσωπηση!!!!!!!!!!   
Ανθρωποι   και  Βαγονια   για  την  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ  ειναι  μια  ΕΙΚΟΝΑ  ΦΡΙΚΗΣ  που  ερχεται   απο το  ΠΑΡΕΛΘΟΝ.!!!!!!!

 

2 σχόλια:

dimitris είπε...

Tasoula καλημερα, εφ'οσον οι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ανθρωποι, κανουν βουβα---οπως λενε και στο χωριο σου----κατι ΚΑ[Ο]ΛΟΠΑΙΔΑ, αμερικανοθρεμενα και αμερικανοσπουδασμενα, με μηδεν φιλοτιμο και υπεροψια ανθυπατου της νεαςρωμης, θα ''κανουν'' παιχνιδι και θ'αρπαζουν τα κοπια των ανθρωπων που στεναζουν κατω απο το βαρος, του στεγαστικου, των σπουδων του παιδιου τους, των φροντιστηριων, αλλοιμονο μερικων που ''μπλεκουν'' σε σοβαρες επεμβασεις υγειας και στο καθημερινο βραχνα των υπερογκων εξοδων για το φαι.
Και απο κοντα στα ''ανθυπατα'', οι γελωτοποιοι, ετσι για να ξαλεργαρει ο νους του σκλαβου.
Αυτα που εγραφε ο Σταινμπεκ, για την Αμερικη του '37, ηρθε δυστυχως η στιγμη να τα ''βλεπουμε'' στην Ελλαδα του 2011 και η ''κατρακυλα'' μας, μολις αρχισε.
Τομαρια πουλημενα, ακομα και μεσα απο τα ............ του πατερα τους.

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΙΚΟΙ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟΙ, ΜΑΣ ''ΠΗΓΑΝ'' ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ, ΟΠΟΤΕ ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ........................

Χαιρετισματα στον Βασιλη...

Unknown είπε...

Δημητρη καλημερα.
Εχεις απολυτο δικαιο. Τερμα οι καθωσπρεπισμοι........... οι ''εκλεκτοι'' καλεσμενοι....ακου εκλεκτοι .....οι βρομυλοι'.
Τωρα που θ' αρχισουν τα χατζαρια στους 'ντοπιους γιαπιδες' να τους δω στο δρομο......μα το θεο να το χαρω........καθως πιστευαν πως ειναι οι εκλεκτοι!!!!!!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...