Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011
Πρωτοβουλία για τη Συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του δημόσιου χρέους κλικ
Την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011, στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20, 1ος όροφος) στις 12.00 το μεσημέρι θα παρουσιαστεί στους εκπροσώπους του Τύπου η Πρωτοβουλία για τη Συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του δημόσιου χρέους.
http://www.sakorafa.gr/pages/
http://www.sakorafa.gr/pages/

3 σχόλια:
Πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση, την παρακολουθώ από μέρες. Συνένετυξη υποστήριξης του αιτήματος έδωσε και ο Τσόμσκυ.
Γιατί όμως δεν έχουν ανοίξει ακόμη την διαδικασία στο ευρύτερο κοινό;;;
Μολις σου εστειλα σχετικο μειλ.
Καλο βραδυ.
Πολύ θετική κίνηση. Μακάρι να έχει επιτυχία!
Δημοσίευση σχολίου