Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Η ''ΑΝΑΠΝΟΗ''


Κι'   αν  οι   η  ΣΑΡΚΑ   εκ  της   ΣΑΡΚΟΣ  σας  
αποφασισει  να  κατεβασει   τους
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ!!!!!!!!!!!
Και  το  ΙΚΑ  λογω  λιτοτητας   αδυνατει  να  παραχωρησει   εκατονταδες  χιλιαδες
ΦΙΑΛΕΣ   ΟΞΥΓΟΝΟΥ;;;;;;
Θα   μου  πειτε  υπαρχουν  τα   Ελικοπτερα!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...