Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Επείγον: Nα ψηφιστεί νέος συμπληρωματικός νομος ή νέα εγκύκλιος «μεταφοράς υπολοίπων δανείων-καρτών υπερδανεισμένων»!κλικ


Anastasios Koutsoukos
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ
PARIS V-SORBONNE
Ανοιχτή Επιστολή
Κύριε Πρωθυπουργέ
Κύριε Υπουργέ
Κύριες/οι Βουλευτές
Κοιν. ΜΜΕ.
Αθήνα, 14-3-2011
Θέμα: Είναι ανάγκη να ψηφιστεί νέος συμπληρωματικός νόμος  του νόμου κ. Κατσέλη,  ή να εκδοθεί εγκύκλιος  «μεταφοράς και συγκεντρώσεις σε ένα, υπολοίπων δανείων-καρτών υπερδανεισμένων»!
Μετά την «επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των δανείων της Ελλάδας», να γίνει «επιμήκυνση χρόνου αποπληρωμής των δανείων των πολιτών στις Τράπεζες»!
Αυτοκτονούν οι υπερδανεισμένοι δανειολήπτες, με ευθύνη του Υπουργείου Οικονομικών και των Τραπεζιτών, ενώ υπάρχει ανέξοδη λύση! Η γραμμή 1018 δέχεται εκατοντάδες κλήσεις κάθε μέρα πολιτών που θέλουν να αυτοκτονήσουν! Έλεος!
Να παρέμβει ο Εισαγγελέας Αρείου Πάγου. Οι πολίτες ωθούνται στην αυτοκτονία, από τους Τραπεζίτες και τα γραφεία ενημέρωσης,  ενώ υπάρχουν οι ανέξοδες λύσεις της Νέας Σεισάχθειας,  και πληρωμής των Τραπεζών και Σωτηρίας των πολιτών! Ηθικός αυτουργός των αυτοκτονιών, το Υπουργείο Οικονομικών που κωφεύει!
Η Νέα Σεισάχθεια 2011 μπορεί να πραγματοποιηθεί…  με  νέο νομοσχέδιο ή εγκύκλιο  ή με απόφαση του Διοικητή της κάθε Τράπεζας, «μεταφοράς υπολοίπων δανείων-καρτών υπερδανεισμένων»… συμπληρωματικά του νόμου κ. Κατσέλη ( ο οποίος απευθύνεται μόνο σε παντελώς κατεστραμμένους και θέλει εκποίηση περιουσίας)  και οι πολίτες να σωθούν από την αυτοκτονία! Χρειάζεται μια Τράπεζα σωτηρίας υπερδανεισμένων! [  ΣΥΝΕΧΕΙΑ..........................................ΣΤΟ.
http://anemos5.blogspot.com/   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...