Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011
Αντισταση κλικ
Ως κοινωνια δεν είμαστε αμέτοχοι στην σημερινή κρίση.
Βολευθήκαμε για χρονιά, επαναπαυθήκαμε, αποδεχθήκαμε λαϊκίστικες υποσχέσεις, ζήσαμε την εικονική ευμάρεια, κι εμπιστευθήκαμε ως μη οφείλαμε ,την χάραξη της '' νεας πορειας'' σε δοκιμασμένους , ανικάνους χωροτάκτες -, θύματα και θύτες ταυτόχρονα- του ακράτου λαϊκισμού.
Βολευθήκαμε για χρονιά, επαναπαυθήκαμε, αποδεχθήκαμε λαϊκίστικες υποσχέσεις, ζήσαμε την εικονική ευμάρεια, κι εμπιστευθήκαμε ως μη οφείλαμε ,την χάραξη της '' νεας πορειας'' σε δοκιμασμένους , ανικάνους χωροτάκτες -, θύματα και θύτες ταυτόχρονα- του ακράτου λαϊκισμού.
Η επόμενη , υπήρξε παραπάνω από οδυνηρή!!!!
Βιώνοντας με τον χειρότερο τρόπο [ την επελαύνουσα φτώχεια] αυτό που πριν από πολλά χρονιά είχαν βιώσει οι γονείς μας…..Και το ακομη χειρότερο , οι περισσότεροι υπάρξαμε τελείως ανέτοιμοι για κάτι παρόμοιο., καθώς είχαμε συνηθίσει σε κάθε πιθανή ένσταση μας για τις ακολουθούμενες πολιτικές και τους φόβους μας για την πορεία του τόπου ν’ ακούμε……………ως μόνιμο αντεπιχείρημα ‘’Τότε ήταν διαφορετικά’’.
Δυστυχώς για τους ανεύθυνους ‘μεταμοντέρνους’ αυτό που ακούγεται συνεχώς .....πως η Ιστορία Επαναλαμβάνεται ως Φάρσα ,αγνοουν ,πως η Επανάληψη της Ιστορίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους κύκλους της Οικονομίας.
Δεν θ’ ασχοληθώ με τα Οικονομίας και ποιος θα έπρεπε να είναι ο προσανατολισμός της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου