Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Πεξτε αλλου μπαλα!!!!

Συνεδριο   Ευρωπαιων    Σοσιαλιστων 
''βαθυ  κοκκινο'
το  πηραμε  το μηνυμα


Δηλαδη,  αν   εγω  φωτογραφηθω  με  φοντο  το


ΚΙΛΙΜΑΝΤΖΑΡΟ


Θα   ειμαι   η   ΑΒΑ  ΓΚΑΡΤΝΕΡ;;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...