Στον ΣΥΡΙΖΑ επιρρίπτει τις ευθύνες για το επεισόδιο σε ταβέρνα στα Καλύβια όπου πολίτες εξαπέλυσαν γιαούρτια και -κατά τον ίδιο- άλλα αντικείμενα με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του, ο Θ. Πάγκαλος.[ ειπαμε να λεμε χονδραδες.................!!!! ]
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης “διοργανωτής των επεισοδίων όπως και όλων των προηγούμενων τραμπουκισμών στα μπλόκα της Κερατέας” είναι ο πρώην δήμαρχος της πόλης, Στ. Ιατρού και το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Μ. Πόγκας
Ο 'Περιεργος ' αυτος τυπος συνετρωγε με 11 βουλευτες του ΠΑΣΟΚ.!!!!!
Υπαρχει Ελληνας που να πιστευει πως η 'ΜΑΣΑ-ΜΠΟΥΚΑ'' πληρωθηκε απο την τσεπη του Παγκαλου;;;;;--Οταν οι ''ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ του ΚΟΣΜΟΥ'' εκπεμπουν SOS προκειμενου να βρεθουν χρηματα για την φαρμακευτικη περιθαλψη ΕΛΛΗΝΩΝ μεχρι χθες ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ και σημερα ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ λογω ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ ανεργιας.
--Οταν 90 Ελληνικες Οικογενειες [ νεαρα ζευγαρια ] εντος του 2011 υπεβαλαν αιτηση στο Παιδικο Χωριο SOS για εισαγωγη των παιδιων τους προκειμενου να εξασφαλισουν την ΔΙΑΤΡΟΦΗ τους [ προφανως δεν τρελαθηκαν ξαφνικα ] δηλ εανεμφανιζονται τα ΑΣΥΛΑ των δεκαετιων 50-60-70!!!!
[ ΟΦΕΙΛΩ να επισημανω πως στην περιπτωση αυτη δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ] !!!
--Οταν προκειμενου. ασφαλισμενος ων, να εισαχθεις για ΧΗΜΕΙΘΕΡΑΠΕΙΑ στο ΚΑΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙ απαιτειται , να προκαταβαλλεις 1500Ε [ αυτο στα πλαισια του περιορισμου της ΣΠΑΤΑΛΗΣ!!!!!]
--Οταν καταργειται η ΠΑΙΔΙΟΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ........[ ΕΛΕΟΣ]
--Οταν ΣΥΝΤΞΙΟΥΧΟΙ ψαχνουν στους καδους για τροφη .........και ''α προ πο'' [ανακαλυπτουν πτωματα σε βαλιτσα.....-- νεο αθλημα στην χωρα των ΑΘΛΙΩΝ'- τελευταιο περιστατικο ,στον Σταθμο Λαρισσης!!!!]
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ 'ΣΥΜΠΟΣΙΑΖΟΝΤΑΙ'' μη πω κατι χειροτερο!!!
Αληθεια ποσο πιστευουν οτι τους παιρνει ακομη να γελοιποιουν και να προσβαλλουν αυτον τον ΛΑΟ!!!!!!!!!
Παρ' ολα αυτα συνεχιζει ο εν λογω να προκαλεί, με παραληρηματικό τροπο.
“Είναι σαφές ότι στην Κερατέα ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει τη μεγάλη του πρόβα για την διεξαγωγή αντάρτικου εναντίον του κράτους” εκτιμά ο Θ. Πάγκαλος, κατηγορώντας τον ΣΥΡΙΖΑ
για
“συστηματική και οργανωμένη στράτευση στο δρόμο της ανομίας, της αυθαιρεσία και της τρομοκράτησης των οπαδών της κυβέρνησης και του κυβερνώντος κόμματος...
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΣ ΑΥΤΟ ΑΤΟΜΟ
Να ΣΕΒΑΣΤΕΙ τους οπαδους του ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ απο τους ΚΟΠΡΙΤΕΣ. !!!!!!!!.Οσο για την ΑΡΙΣΤΕΡΑ καιρος να ξεπερασει τα ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΑ........ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ!!!!
2 σχόλια:
Τασούλα καλή σου μέρα.Προτάσεις, συστάσεις, προτροπές και πιέσεις ακόμα, σε όλους αυτούς, δεν πιάνουν τόπο.Πολύ περισσότερο σ΄έναν γουρουνάνθρωπο.
Τα έχουμε πει, δεν μπορούν και να θέλουν, δεν μπορούν.Πως να το πω η γυναίκα, ένα καμένο παστίτσιο μπορεί να ξαναγίνει βρώσιμο;Ούτε τα γουρούνια δεν μπορεί να θρέψει.
Οι προτροπές, οι παραίνεσεις και οι απαιτήσεις, μόνον από την αριστερά που επιμένει να λέει ότι είναι η πρωτοπορία της εργατικής τάξης και υπερασπίζεται τα συμφέροντά της.Από την Αριστερά και από τους εαυτούς μας,για συστράτευση για κοινή πορεία στα πλαίσια της ανατροπής και της λαϊκής εξουσίας.
Θυμάσαι πόσο καιρό πριν το έχουμε πει.Οι λαοί και μαζί και ο δικός μας, θα ζήσει τραγωδία.
Χαρα, καλησπερα.
Λυπαμαι που καθυστερησα ν' απαντησω, ελλειπα 'επανω'.
Το θυμαμαι, λεει;;;
-Εσυ θυμασαι,ποσες φορες δηλωσαμε πως θα σταματησουμε το 'αθλημα' του μπλοκινγκ!!!!! καθως 'φωνη βοωντος..'......Πες μου μωρε φιλεναδα πως γινεται να σταματησεις οταν εχεις στο 'γυαλι' μια ΚΟΠΕΛΑ 35χρονη 'ασφαλισμενη' που κρυβει το κεφαλι με σκουφι..........!!!!! να ζητα να ζησει.....που ζητα το μεχρι χθες .......το εστω ελλειπες δικαιωμα στην ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ;;;;;;'
Δημοσίευση σχολίου