.
ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΛΠΕ, ΟΠΑΠ, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
..........................................................
Οσοι αναρωτιόμαστε τοσο καιρο που βρισκονται οι χιλιαδες εργαζομενοι που καποτε ξεχυνοταν ως ταραγμενη θαλασσα για την προστασια των δικαιωμάτων τους ' ήσσονος σημασιας με τα οσα συμβαινουν σημερα, ισως τους βρουμε διπλα μας στην επομενη διαδηλωση αφου πλεον διαπιστωνουν ,τραγικα, πως κι αυτοι ειναι λαος [κοσμακης , οπως λενε οι πρωινοι του ΜΕΓΚΑ]
και μονο με την αλληλεγγύη ειναι δυνατον να προστατευσουν την ζωη τους.
Ισως δεν ακουσαν ποτε, η το λησμόνησαν.....[ακομη χειροτερα γι' αυτους ]
Πρώτα ήρθαν ...
First they came for the communists ,
First they came for the communists ,
Στη συνέχεια ήρθαν για τους συνδικαλιστές ,
and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.
and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.
και εγώ δεν μίλησα διότι δεν ήμουν Εβραίος.
Then they came for me
Then they came for me
Στη συνέχεια ήρθαν για μένα
and there was no one left to speak out for me.
and there was no one left to speak out for me.
και δεν υπήρχε κανείς να μιλήσει για μένα.
Niemöller Martin Pastor


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου