Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Δεν μου λες κ. Λοβέρδε

 ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίσεις για τις συγχωνεύσεις των νοσοκομείων;
Ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίσεις για το ποια νοσοκομεία θα λειτουργούν και ποια όχι; 
Ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίσεις να κλείσεις τα κέντρα υγείας, και να αναγκάσεις τα τελευταία γερόντια που έμειναν στα χωριά, να «μεταναστεύουν» προκειμένου να τους παραχθούν ιατρικές περιθάλψεις;

Aυτα   κι   αλλα   πολλα  ,οπως  μπορείτε  να  διαβασετε  γραφει  ο  tiktos., που  οχι  μονο  με  βρισκουν  απολυτα  ταυτισμενη.....αλλα  και  λιγα  λεει.
Κι   επειδη  στον   καθε  ΚΥΡ  ΑΝΔΡΕΑ  -χθεσινο-προχθεσινο-σημερινο- δεν  επιτρεπω  να  μειωνει  την  νοητικη  μου  κατασταση  ,μητε  να  προσβαλλει  την  ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ  ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ  ΜΟΥ ,που για  πολλοστη  φορα   το  επιχειρει  , απο  χθες  το  βραδυ  μεχρι  και σημερα  το πρωι, --αληθεια   ποτε  ασχολεισαι  με  τα θεματα  του  Υπουργειου ;;;μια  και  οπως  προκυπτει  βρισκεσαι  συνεχως  απεναντι  απο  την οθόνη  της  τηλεορασης- με   αυθαδεια  και   ανεξελεγκτο  πλεον  λαικισμο,προσπαθοντας  να  φερει  σε  αντιπαραθεση  τους  Πολιτες  με  τους  Φαρμακοποιους, ενα  εχω  να του  πω.!!!!!!
Κυρ' Ανδρεα,  οσο  μιλας  τοσο  περισσοτερο   ερεθιζεις .......Οπως   τα 'κανες   να  τα λουσθεις.......
Ο λαικισμος   δεν   ειναι  κολυμπήθρα  του ΣΙΛΩΑΜ.....
Υπηρετησες   ''κυρ  Ανδρεα ''  με  τον  χειροτερο   τροπο  τις  ΝΟΡΜΕΣ  της  ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ  ΑΓΟΡΑΣ  ΣΤΗΝ  ΥΓΕΙΑ;;;;;;; Πως  Νομιμοποιεισαι  λοιπον   να   ζητας   απο  τον  ΙΔΙΩΤΗ  ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ  τον  ''ανελητο''  οπως  τον αποκάλεσες   ..................ν'  αναλάβει   τις  υποχρεωσεις   του  Δημοσιου;;; 
Πως  θα  χαρακτηριζες  καποιον   που του  Εμπιστευθηκες  τα  χρηματα  σου  ''κυρ Ανδρεα''  και  σου  τα ΄φαγε;;;;;;
ΑΠΑΤΕΩΝΑ!!!!Προφανως.  
Οι  ασφαλισμενοι   που  πληρωνουν  χρονια  την  ΕΡΜΗ  την  ασφαλιση   για την Υγεια  τους--στο  δημοσιο  δεν μπορουν  να την αποφυγουν--οταν   αποφασισουν  να  προσφυγουν  στον Εισαγγελεα   με ποιο  σκεπτικο  θα  καταθεσουν  την  μηνυτηρια  αναφορα  τους;;;
Αν  δεν κανω  λαθος   ΓΙΑ  ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ!!!!!!!!!!!!!!
Ο  υπευθυνος  της  υπεξαιρεσης   ειπαμε  παραπανω  πως  χαρακτηριζεται!!!!!
 Λοιπον   ''κυρ   Ανδρεα'' κανε  μου την χαρη  να  ΣΙΩΠΗΣΕΙΣ!!!! 
Εχασα   τον   αριθμο   των  αναφορων  σου  σε  ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ!!!!!

Η   ΤΡΙΤΗ   ΦΟΡΑ ;;; ΠΟΥ  ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ  ΝΑ  ΠΑΤΑΙΤΗΘΕΙ!!!!!!!

Εαν  εχεις  προβλημα  επανεκλογης  ΠΡΟΒΛΗΜΑ  ΣΟΥ!!!!!!
Κρατα  τον  ΠΑΝΙΚΟ  σου  , δικη  σου  υποθεση!!!!!!! 
 
ΑΣΧΕΤΟ. !!!!!!   ΧΘΕΣ   ΒΡΑΔΥ   Ο    ''κυρ  χρυσοχοιδης''  στις    ειδησεις   της  ΝΕΤ  [βραδυνο  δελτιο]  μου  φανηκε  πολυ  ΚΙΤΡΙΝΟΣ  ο   Ανθρωπος!!!!! Του  ειπε  κανεις  να  κανει  εξετασεις  για  'χρυση''  που λενε  στο χωριο  μου;;;;;Ασε  που  καπου  προσπαθουσε  να  στειλει  ενα  μηνυμα   κιχ,κιχ,κιχ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...