Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Τιποτε τυχαιο!!!!!!!!!!!!!11

   


 
Μικρό σημείωμα για τον Πάγκαλο: στα σοβαρά

Ο Θ.Π. είναι περισσότερο επικίνδυνος από ό,τι αστείος (γιατί, όντως, είναι πολύ αστείος)
 
Του Βασίλη Ρόγγα
Ο Θ. Π. δεν είναι ούτε ο τρελλός του χωριού, ούτε κάποιος που λέει τα πράγματα έξω από τα δόντια. Ο Θ. Πάγκαλος είναι αντιπρόεδρος της πιο σκληρής ταξικά κυβέρνησης που γνώρισε η χώρα.

Ο Θ.Π. λέει όσα λέει («κοπρίτες», «μαζί τα φάγαμε») μεταφέροντας τις αληθινές απόψεις της Κυβέρνησης για την κοινωνία. Μάλιστα, γνωρίζει ότι είναι ο πλέον αντιπαθής πολιτικός της Κυβέρνησης. Και αυτός είναι ο στόχος του. Καταφέρνει έτσι να μην πλήττεται πολιτικά ο πρωθυπουργός ή οι υπουργοί του. Με αυτήν την έννοια, το επικοινωνιακό σχήμα του ΠΑΣΟΚ είναι σίγουρα πετυχημένο.

Ο Θ.Π. κάνει και κάτι άλλο: στοχοποιεί ολόκληρο το χώρο της Αριστεράς ως συλλήβδην αντιδημοκρατικό και θέτει ως κύριο υπεύθυνο/ «υποκινητή» τον ΣΥΡΙΖΑ.
Ξέρει ο Θ.Π. ότι ο ΣΥΡΙΖΑ χάνει με αυτόν τον τρόπο από δυο μεριές: και από τα δεξιά του, το «συντηρητικό» του κοινό που δεν συμφωνεί καθόλου με τις ανομίες, και από τα αριστερά του, εφόσον δεν πείθονται με τίποτα ότι αυτή η συμμαχία είναι έτοιμη να βγει στα βουνά & ίσως πιστεύουν πως σχεδόν έχει κάνει συμφωνία με το διάολο (τον Πάγκαλο) για την επαναστατική προβολή του.

Παράλληλα, το τσουβάλιασμα όλων των κοινωνικών αντιστάσεων ως δημιουργήματα του ΣΥΡΙΖΑ φτιάχνει ένα πολύ καλό δίπολο για αυτήν την κυβέρνηση: «όσοι αντιπαλεύουν τα μέτρα μας είναι ΣΥΡΙΖΑ, όσοι δεν το κάνουν είναι υπεύθυνοι πολίτες. Να γίνετε υπεύθυνοι πολίτες».

Αυτό το σχήμα προσβάλλει τους κοινωνικούς αγώνες που σε καμιά περίπτωση δεν είναι κομματικοί. Και, ταυτόχρονα, δημιουργεί μια αφήγηση –που την αναπαράγουν τα παπαγαλάκια στα κανάλια και της εφημερίδες- ότι οι πολίτες δεν μπορούν να είναι κινηματικοί γιατί όταν όντως είναι, είναι από κάπου υποκινούμενοι. Δηλαδή οι πολίτες είναι ηλίθιοι και ψάχνουν συνέχεια βοσκό. Άρα –πάλι- δε δικαιούνται να διαμαρτύρονται.

Ο Θ.Π. είναι περισσότερο επικίνδυνος από ότι αστείος (γιατί, όντως, είναι πολύ αστείος).

Υ.Γ. Η στάση του Θ.Π. επιβεβαιώνει ότι οι πιο σκληρά επιτιθέμενοι στην Αριστερά είναι οι πρώην αριστεροί. Ψυχανάλυση περί αυτού μπορεί να γίνει σε άλλο κείμενο.

Υ.Γ.2 Δεν θα κλείσω το σημείωμα όπως ο Πιτσιρίκος: "Και θα τους γαμήσουμε την Παναγία." Απλώς θα το καταγράψω


Βασίλης Ρόγγας
RED
Notebook22 Μαρτίου 2011 - 5:31 πμ | Βασίλης Ρόγγας

 
Σχόλια

2 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Γεια σου Τασούλα.Θα διαφωνήσω με τον κειμενογράφο στο σημείο που λέει ότι οι κοινωνικοί αγώνες δεν είναι κομματικοί

Οι κοινωνικοί αγώνες είναι ταξικοί αγώνες.Και η εργατική τάξη προκειμένου να γίνει'τάξη για τον εαυτό της και όχι για τους άλλους',
για να μπορέσει να αντισταθεί μαζικά, αποφασιστικά, συντονισμένα και αποτελεσματικά, οφείλει να οργανωθεί.
Να οργανωθεί στον πολιτικό φορέα που την εκφράζει.
Άλλοι εκφράζονται από το ΚΚΕ, άλλοι από τον Σύριζα, την Ανταρσία, το ΜΛ ΚΚΕ, τον λάος, την ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ ή σε όποιον πολιτικό φορέα θεωρεί ότι εξυπηρετούνται τα συμφέροντά τους.

Εκείνο που πρέπει να είναι καθαρό στην συνείδησή μας,είναι ότι η εργατική τάξη όπως άλλωστε και το κεφάλαιο,εκφράζεται από πολιτικάκόμματα (σε κοινοβουλευτική δημοκρατία ζούμε,που λέει ο λόγος) έτσι και η εργατική τάξη,πρέπει,απαιτείται να έχει το κόμμα της.

Αυτό το παραμύθι η Αστική τάξη,μας το έχει φυτέψει τόσο πολύ και τόσο καλά, που φτάσαμε να το έχουμε εμπεδώσει απεμπολώντας ουσιαστικά την αναγκαιότητα της οργάνωσης μας.Αλλά αυτοί εκφράζονται μέσα από τα κόμματά τους.
Μήπως η πολιτική που ασκούν κομματική πολιτική δεν είναι; Δηλαδή, άλλα σκέφτονται όταν είναι μέλη του κόμματος σε μια κομματική συνέλευση και άλλα όταν είναι στην Βουλή;

Είμαστε κομματικοποιημένοι και την κομματική μας,ιδεολογική στην ουσία ταυτότητα μας,δεν την χαρίζουμε σε κανέναν δεν την εκχωρούμε σε κανέναν αλήτη από όλους αυτούς τους σαρδανάπαλους.

Unknown είπε...

Καλησπερα,Χαρα.
Θα συμφωνησω μαζι σου σε ολα.Επιτρεψε μου ταυτοχρονα ν' αναγνωριζω πως υπαρχουν και πολιτες [αυτο που εννοουμε κοινωνια ] που πραγματι δεν παρασυρονται απο ετοιμοπαραδοτες θεωριες. Δεν σπευδουν να τοποθετηθουν κατω απο ταμπελες.Ταυτοχρονα ομως κρατουν μια δυσκολη σταση υπευθυνης συνειδησης.Ειναι σκεπτικιστες πολλες φορες παραπαιουν με πολυ υψηλο κοστος ευθυνης.
Αυτο ομως δεν σημαινει πως ειναι ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ,πως δεν στοχαζονται, πως δεν τους απασχολει η ανθρωπινη υπαρξη...πως και οι ιδιοι νοιωθουν ισως πολυ περισσοτερο δεσμωτες..αλυσοδεμενοι απο τους ισχυρους που φοβουνται την τυχον αποδραση τους απο την 'αθλιοτητα'.
Λοιπον δεν μπορω παρα ν' αναγνωρισω πως και τουτοι με τον τροπο τους εχουν δικαιωμα ν' αντιδρουν και να εκδηλωνουν την αντιθεση τους.
Ισως για την σταση των περισσοτερων εξ αυτων.....η Αριστερα φερει μεγαλη ευθυνη.Καποτε η Αριστερα υπηρξε μια σκεπη που .....επεσε και καταπλακωσε τους πριν απο εμας....εμας και τουτους.Η Γενια μας καταντησε αναπηρη!!!!!! και αποκοψε τους νεους απο το παθος των ονειρων............και της συλλογικοτητας.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...