--Ο ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ... ανακαλυψε μολις χθες την Αθηνα και τους Αλλοδαπους
Εδρασε με ταχυτητα φωτος!!!!.--Ο ΡΟΠΑΛΑΚΙΑΣ λησμονησε εντος μηνος [τοσο δεν ειναι εκ δεξιων του ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΥ;;;] την παραληρηματικη, υστερικη, προσπαθεια του, της ''παντι τροπω απομακρυνσης των αλλοδαπων απο το ΕΡΜΟ το κεντρο της Αθηνας
Να σου λοιπον οι πρωτοι ''φιλοξενουμενοι''
Να σου και το δειγμα γραφης του ΡΟΠΑΛΑΚΙΑ.
''Στελνει λεει την Δ/ντρια της αρμοδιας Δ/νσης του Υπουργειου του οποιου προισταται [ ποιος να μου το λεγε την γυναικα, πως θα εβλεπα το ατομο ΥΠΟΥΡΓΟ !!!!!] ν' απομακρυνει λεει τους ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ απο τον χωρο''
Ρε συ, οι υπαλληλοι αν δεν το γνωριζεις μια υποχρεωση κι ενα καθηκον εχουν.......να εξυπηρετουν τον ΠΟΛΙΤΗ, [εχουν χρησιμοποιηθει για πολλα αλλοτρια βεβαια, χρονια τωρα, αλλοι φοβικοι κι αλλοι σαλταδοροι ] με ποιο δικαιωμα ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ τη γυναικα ως ΔΙΑΙΤΗΤΗ της ΚΑΛΠΗΣ;;;;
Ελπιζω, να μη την υποχρεωσες να φερει την ΓΝΩΣΤΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου