Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ!!!!!

''Για ένα συμβολικό ταξίδι-αφιέρωμα στον Τιτανικό που ναυάγησε πριν από εκατό χρόνια, αναχώρησε την Κυριακή το κρουαζιερόπλοιο Balmoral. Στη 12ήμερη κρουαζιέρα συμμετέχουν 1.309 απόγονοι των θυμάτων του θρυλικού υπερωκεάνιου, όσοι ακριβώς ήταν και οι επιβάτες του Τιτανικού.''
ΣΧΟΛΙΑ.
ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ........μια  λεξη, ενα  ονομα   ΤΑΥΤΟΣΗΜΟ...με  την ΔΥΣΤΥΧΙΑ!!!
Αναλογιζομαι ,  τι  θ' απαντουσε  ο  Ελληνας  πολιτης  που συνανταμε  καθημερινα  στον δρομο  μας , στο  ερωτημα  τι  του  θυμιζει  το  ακουσμα  ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ;;;;
Φοβαμαι  πως  η  πλειοψηφουσα  απαντηση,θα  ηταν   ΝΤΙ  ΚΑΠΡΙΟ!!!!
Ελαχιστοι  θα  θυμηθουν   την  περιφημη  εκφραση  που  περιεφερε  ανα  την  ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ  ο  ΓΑΠ  και  το  ΤΣΙΡΑΚΙ  του.......Καθως   πολυ  ευστοχα  ,πρωι-πρωι  ενας  καλος  φιλος  μου αναφερθηκε   σε   ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ   ΤΗΣ   ΜΝΗΜΗΣ   ΜΑΣ!!!

'' Στη 12ήμερη κρουαζιέρα συμμετέχουν 1.309 απόγονοι των θυμάτων του θρυλικού υπερωκεάνιου, όσοι ακριβώς ήταν και οι επιβάτες του Τιτανικού.''

Στο   ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΟΙΟ   ΜΝΗΜΗΣ   ΤΟΥ   ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ   ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ   ΠΩΣ  ΘΑ  ΧΩΡΕΣΕΙ  ΜΙΑ  ΟΛΟΚΛΗΡΗ  ΧΩΡΑ;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...