Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Και η ΞΕΦΤΙΛΑ εχει ΟΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

Ποσο  πιο  χαμηλα  θα  πεσει  το  ΒΑΜΠΙΡ  της  Πολιτικης   ζωης  ......που  ακουει  στο  ονομα
Ανρουλακης;;;;
Τι  θα  μπορουσε  κανεις  να  μπεριμενει  απο ''πολιτικους ''  του  ΕΙΔΟΥΣ  του, οταν αυτη την στιγμη  ,[ εκπομπη  ΝΕΤ ]   βρισκεται  σε  ΑΓΑΣΤΗ  συμφωνια  με  τον  μεγα  ΛΑΙΚΙΣΤΗ  που  ακουει  στο  ονομα  Π.ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ;;;
Απαλλαξτε  επιτελους   την  πολιτικη  απο  ΑΤΟΜΑ  του ειδους  τους  ......εσεις  που  θα  ψηφισετε  [ τις  δυο  κοινοτητες  ]!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...