Καλεσμένος
της κ. Τσαπανίδου στο ΣΚΑΙ ο κ. Μπεγλίτης, κλήθηκε να σχολιάσει το
τραγικό γεγονός της αυτοκτονίας του 77χρονου απελπισμένου ανθρώπου στο
Σύνταγμα, ο οποίος από ότι ακούστηκε, ψέλλισε λίγο πριν αυτοκτονήσει
ότι: “αυτό το κάνω για να μην αφήσω χρέη στα παιδιά μου.”Ο κ. Μπεγλίτης στην ερώτηση της κ. Τσαπανίδου:
“Γιατί δεν κάνετε κάτι για αυτούς τους ανθρώπους, που λόγω οικονομικών προβλημάτων φτάνουν στην αυτοκτονία”;
ο κ. Μπεγλίτης απάντησε:
” Σε αυτές τις περιπτώσεις ο σχολιασμός πρέπει να έιναι προσεκτικός, εγώ έχω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν πολύ γενναίος και ευαίσθητος.
Δεν μπορούμε όμως αυθαίρετα να συνδέσουμε την αυτοκτονία του με την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Άλλωστε δεν μπορούμε να ξέρουμε αν τα “έφαγε” αυτός ή τα “έφαγαν” τα παιδιά του.”
ΣΧΟΛΙΟ,
ΟΙ ΠΡΑΙΤΟΡΙΑΝΟΊ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΓΑΠ , [ υβριστικη απαντηση κατα Β. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ] τους ΤΑΙΖΑΝΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ,ΕΠΈΠΕΣΑΝ ΩΣ ΑΚΡΙΔΕΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ''ΡΩΜΗ'' ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου