Καλεσμένος της κ. Τσαπανίδου στο ΣΚΑΙ ο κ. Μπεγλίτης, κλήθηκε να σχολιάσει το τραγικό γεγονός της αυτοκτονίας του 77χρονου απελπισμένου ανθρώπου στο Σύνταγμα, ο οποίος από ότι ακούστηκε, ψέλλισε λίγο πριν αυτοκτονήσει ότι: “αυτό το κάνω για να μην αφήσω χρέη στα παιδιά μου.”
Ο κ. Μπεγλίτης στην ερώτηση της κ. Τσαπανίδου:
“Γιατί δεν κάνετε κάτι για αυτούς τους ανθρώπους, που λόγω οικονομικών προβλημάτων φτάνουν στην αυτοκτονία”;
ο κ. Μπεγλίτης απάντησε:

” Σε αυτές τις περιπτώσεις ο σχολιασμός πρέπει να έιναι προσεκτικός, εγώ έχω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν πολύ γενναίος και ευαίσθητος.
Δεν μπορούμε όμως αυθαίρετα να συνδέσουμε την αυτοκτονία του με την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Άλλωστε δεν μπορούμε να ξέρουμε αν τα “έφαγε” αυτός ή τα “έφαγαν” τα παιδιά του.”
 ΣΧΟΛΙΟ,
 ΟΙ  ΠΡΑΙΤΟΡΙΑΝΟΊ  ΠΟΥ  ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ  ΤΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΤΟΥ  ΓΑΠ , [ υβριστικη  απαντηση  κατα  Β. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ]   τους  ΤΑΙΖΑΝΕ  ΧΡΟΝΙΑ  ΣΤΙΣ  ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ,ΕΠΈΠΕΣΑΝ  ΩΣ  ΑΚΡΙΔΕΣ  ΕΠΙ  ΤΟΥ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ  ΛΑΟΥ   ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ  ΝΑ  ΧΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ  ''ΡΩΜΗ''  ΤΟΥ  ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ!!