πως ισως ηταν απο την ''γενια'' εκεινη που εδινε το συνθημα με
ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ!!!;;;;;;
ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ!!!!
Οι ΑΠΑΓΧΟΝΙΣΜΟΙ στις αποθηκες δεν προκαλουσαν ΘΟΡΥΒΟ.
Η ΠΤΩΣΗ στη ΘΑΛΑΣΣΑ ηταν ΑΤΥΧΗΜΑ!!!
Ο ''ΚΡΟΤΟΣ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ''
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΘΕΙ!!!!!
ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ , ΑΠΟ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!
Ο ''ΚΡΟΤΟΣ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ''
ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΙΓΚΛΙΔΏΜΑΤΑ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου