Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Σας περασε απο το μυαλο.......

πως  ισως   ηταν   απο  την  ''γενια''  εκεινη   που   εδινε  το  συνθημα  με  

ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ!!!;;;;;;



ΝΑ  ΓΕΜΙΣΟΥΝ   ΟΙ  ΠΛΑΤΕΙΕΣ!!!!
Οι  ΑΠΑΓΧΟΝΙΣΜΟΙ  στις  αποθηκες   δεν  προκαλουσαν  ΘΟΡΥΒΟ.
Η   ΠΤΩΣΗ  στη  ΘΑΛΑΣΣΑ  ηταν  ΑΤΥΧΗΜΑ!!!
Ο   ''ΚΡΟΤΟΣ  ΤΟΥ  ΟΠΛΟΥ''   
ΔΕΝ  ΜΠΟΡΕΙ   ΝΑ ΜΗΝ  ΑΚΟΥΣΘΕΙ!!!!!
ΟΧΙ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΑΠΕΝΑΝΤΙ ,  ΑΠΟ  ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!
Ο  ''ΚΡΟΤΟΣ  ΤΟΥ  ΟΠΛΟΥ''
ΔΙΑΠΕΡΝΑ   ΤΑ  ΟΠΟΙΑ   ΚΙΓΚΛΙΔΏΜΑΤΑ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...