| .......ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΜΠΑΡΟΖΟ!!! ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΡΑΙΧ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.!!!!!!!!!!!! | ». | |||||||||||||
Newsroom NGT 18/04/2012 16:22
|
Ολοι συμφωνήσαμε,[ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΚΙ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΠΩΣ Θ' ΑΝΟΙΞΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ!!!] να βοηθήσουμε την
Ελλάδα να ξεπεράσει την κρίση κι΄ εκείνη να τηρήσει τις δεσμεύσεις,
υπενθύμισε ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, μιλώντας
ενώπιον της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, σε συζήτηση σχετική
με τα μέσα που απαιτούνται, για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης
στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στις χώρες της ευρωζώνης.
Απευθυνόμενος προς τον ελληνικό λαό ο κ. Μπαρόζο
διαβεβαίωσε ότι «Μαζί θα πετύχουμε»,
διευκρινίζοντας ότι το συνολικό πακέτο βοήθειας προς την Ελλάδα,
ανέρχεται στο 177% του ΑΕΠ της χώρας ενώ, όπως είπε, η βοήθεια που έχει
δοθεί μέχρι στιγμής δεν ξεπερνά το 2,5% του ΑΕΠ της Ελλάδος.
Δεν θα σταματήσουμε να προσπαθούμε να
σταθεί η Ελλάδα στα πόδια της, κατέληξε ο πρόεδρος της Κομισιόν,
τονίζοντας ότι, αυτό αποτελεί απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που
πάρθηκε σήμερα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΟ. Αν εισθε υπακοοι Ιθαγενεις θα λαβετε και τα υπολοιπα 174,5% ................οσοι προλαβετε!!!!
|
| ||||||||||||
Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς, σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..." Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
Τετάρτη 18 Απριλίου 2012
Οταν πατε στη ΚΑΛΠΗ...........ΘΥΜΗΘΕΙΤΑΙ....
Ετικέτες
ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2016
(1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
-
►
2013
(30)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
▼
2012
(198)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
-
▼
Απριλίου
(37)
- Αυτοι κι Εμεις.....ακολουθουν κι αλλοι.......
- Το δραμα μιας Διευθυντριας..
- Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
- Μια φορα κι εναν καιρο
- ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΕ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!!!
- Μαλλον δεν θα το ακουσετε, μας προσταευουν...
- ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΤΗ ΚΑΛΠΗ!!
- Ψηφιζουμε για μας......Ψηφιζεις για σενα....
- ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!1ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!
- Προς Συνταξιουχους......
- Σκεφθειτε πως θα του το ΞΕΠΛΗΡΩΣΕΤΕ!!!
- Του '80 η ΓΕΝΙΑ!!!!!.....
- Οταν την Χωρα την παραδιδουμε σε ΓΟΝΟΥΣ και
- Οταν πατε στη ΚΑΛΠΗ...........ΘΥΜΗΘΕΙΤΑΙ....
- Λαικισμος;;;;;.....
- Εξπρες ΕΞΩΣΕΙΣ!!!!!!!!
- Τι οργασμος ειναι αυτος.......
- Η Καταγγελια ενος Γερμανου.....
- ΜΕΡΕΣ ΠΟΜΠΗΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ!!!!!
- Πως λεγεται τουτο......
- Απαιτειστε να της ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ την ΠΡΟΣΒΟΛΗ...
- Και η ΞΕΦΤΙΛΑ εχει ΟΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
- ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ΜΠ.ΜΠΡΕΧΤ ...................ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ ...
- Οποια επιλογη κα να κανετε μεσα θα εισθαι..
- ΟΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΙΔΕΩΝ!!!
- ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!!!!!!!!! Ειναι ΔΥΝΑΜΗ!!
- ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΕΙΝΑΙ
- Και τον ΘΑΝΑΤΟ ακομη.....
- Σας περασε απο το μυαλο.......
- ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ......
- ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ......
- ΗΠΑ 2007 θυμασαι τι μου ελεγες;;;;
- Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ.....
- ΤΕΛΙΚΑ ειμαστε πολυ ..........ΕΥΠΡΕΠΕΙΣ.
- Αντε θυμα.....αντε ψωνιο.......
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (34)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου