Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Και τον ΘΑΝΑΤΟ ακομη.....

...καπηλευεται   ο   ''εμμονικος''  της  εξουσιας!!!

Μητε  τους  νεκρους   δεν  σεβονται......καιρος  να  παρουν  την απαντηση!!!!
Σαν  πλησιασετε  την  καλπη  θυμηθειται!!!

2009---2012
1800   ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ   ΕΠΙΣΗΜΑ  ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ!!!!

ΘΑ  ΛΟΓΙΣΘΕΙΣ   ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ!!!

Συγκλονισμένος δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς από την αυτοκτονία συνταξιούχου, σήμερα το πρωί, στο Σύνταγμα.
Σε δήλωσή του ο πρόεδρος της ΝΔ επισημαίνει πως δεν είναι ο πρώτος τέτοιος θάνατος, καθώς πλέον έχουμε ρεκόρ αυτοκτονιών, και τόνισε πως «αυτό εννοούσα όταν μιλούσα για εθνική κατάθλιψη».
Ο κ. Σαμαράς δήλωσε πως «θάνατος δεν είναι μόνο η πτώχευση, αλλά και το να ζει κανείς χωρίς ελπίδα» και τόνισε πως «αυτό κάνει το χρέος μας πιο επείγον να βγάλουμε τους Έλληνες από το τέλμα και την απελπισία».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AΜΠΕ

2 σχόλια:

Δημήτριος Ζ είπε...

Επιδιώκει να μας βγάλει απ΄το τέλμα και την απελπισία ή να μας χώσει πιο μέσα;;!!

Unknown είπε...

Καλησπερα, Δημητρη...
Γνωριζει ιδιαιτερα καλα απο ΒΑΛΤΟΥΣ!!!!
Ευχομαι να εισθε καλα, οικογενειακως!!
Φιλια, περιμενουμε!!!
υ.γ
στειλε σταθερο...με μειλ....

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...