Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Τι οργασμος ειναι αυτος.......

.....η   Ελληνικη   Δικαιοσυνη  επηρεασθηκε  απο  τις  φουσκοδενδριες!!!!!!
ΑΡΩΝ  -ΑΡΩΝ   στο  ΠΡΕΤΟΡΙΟ
ΠΡΕΤΟΡΙΟ
Εμεις  τωρα  αρχιζουμε ]

Ακουγα  πως  και καποιοι  ΓΙΑΤΡΟΙ  προσηλθαν  να  δικασθουν   μετα  απο  μηνυσεις   συγγενων  
που  κατατεθηκαν  προ  τριετιας.
Και  τωρα , τωρα  νοιωθετε  αποκαθαρμενοι  ολοι  σας!!!
 Μπορειτε   να  ξεχυθειται  στα  βουνα  και  στις  ραχουλες  μεσα  στο  πνευμα  των  εορτων.
Για  μια ακομη  φορα  αποδεικνυετε  ποσο  μοιραιοι  υπηρξατε  για  τον τοπο  αυτο!!!
 Για  μια  ακομη  φορα  η  ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ  δεν  υπαρχει  στο  λεξιλογιο  σας!!!
Και  κεινη  η  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;;;; Η  ΤΥΦΛΗ;;;
Θα  μου πειτε  πως  η  Επιστημη  εχει κανει  θαυματα,!!!!!
 Ελπιζω  ο ΛΑΟΣ !!!  να  εχει  προμηθευθει  ΩΤΟΑΣΠΙΔΕΣ

4 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Καλή μέρα σου χρόνια πολλά, χρόνια καλά....και μακάρι να πιάσουν οι ευχές μου.
Ήθελα να ξέρω που γυρνάς και δεν απαντάς.
Εύχομαι να περνάς όμορφα.
Εμείς εδώ πάντως είπιαμε στην υγειά και των φίλων που είναι μακρυά.

Στην υγειά σας και πάλι.

Και καλή Ανάσταση!

Unknown είπε...

Καλημερα Χαρα, μου.
Σου απαντησα, κουκλα μου...αλλωστε γνωριζεις πως κι αν καθυστερω τα αισθηματα ειναι σταθερα και δυνατα!!!

blackbedlam είπε...

Τηλέφωνο πήρα στο σπίτι.
Φώναζα "Τάσπα είσαι σπίτι";
Σκέφτηκα κάπου πιο εξοχικά σουβλίζουν τον οβελία πως να μπορέσω να της πω να προσέχει την χολιστερίνη και την κρασοκατάνυξη....χα χα χα!!!
Μωρέ να είστε πάντα καλά.

Unknown είπε...

Ειχα αποταξει το κινητο......οσο για κρασοκραιπαλη ε, εκει στο οριο!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...