Εξαθλιωση ανθρωπων και θεσμων , Νεοπτωχοι που συμφωνα με νεωτερα στοιχεια εφθασαν το 40% του πληθυσμου, 500,000 παιδια --ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ--Συμφωνα με στοιχεια του ΟΑΣΑ.. ζουν σε συνθηκες ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ , 1750 ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ και ταυτοχρονα απωλεια Εθνικης Κυριαρχιας, ενω διευρυνεται ο διεθνης διασυρμος της χωρας..
Μιγμα που ηδη επρεπε να εχει οδηγησει σε Κοινωνικη Εκρηξης.!!!!!
Κι ομως , εκτος καποιων προγραμματισμενων ''Κομματικων Ασκησεων'' και καποιων ομαδων που απελπισμενα ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ να ΦΩΝΑΖΟΥΝ .......''ΕΛΑΤΕ,,, ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ'' οι ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ αρνουνται να διατρανωσουν στους δρομους και στα πεζοδρομια την ΑΝΤΙΘΕΣΗ τους σε οσα συμβαινουν.
Χρειαζονται θα μου πειτε Κεντρα ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ωραια, κι αν αυτα Υπηρετουν πλεον την ''προβοκατσια'' γνωστη ως Πολιτικος Πολιτισμος......που καθως φαινεται Εμπεδωθηκε και στις Πολιτικες ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ!!!! ο ΠΟΛΙΤΗΣ παραμενει αδρανης, μοιραιος;;;;;!!!!!;
Δυστυχως η Απαντηση ειναι ΝΑΙ!!!
Επετρεψε τον εαυτο του να καθοδηγειται ,μεσα απο τις επιχειρησεις τρομοκρατιας που εκπεμπουν οι ορντινατσες του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ της ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ και της Επιστημης του Κοινωνικου Αυτοματισμου.
Τελευταιο χαρτι οι ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ!!!!
Οι Παλακιδες του Συστηματος τα δινουν ολα!!!!
ΣΥΝ, ΠΛΗΝ ,ΠΡΟΣΘΕΣΗ ,ΑΦΑΙΡΕΣΗ........δεν βγαινουν τα κουκια.
Προσπαθουν να διαφεντεψουν και παλι την συνειδηση του Πολιτη, χαρακτηριζουν ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ την διαφαινομενη Ψηφο της Λαικης Οργης ως ΕΚΤΟΝΩΣΗ.....[..κατι που προσπαθησαν κι εν πολλοις καταφεραν με την ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΑ και Πολιτικων χωρων δυστυχως ] στο κινημα της ΠΛΑΤΕΙΑΣ.
Ελπιζω να επικρατησει η ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ πως η ψηφος μας κρυβει ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Μιγμα που ηδη επρεπε να εχει οδηγησει σε Κοινωνικη Εκρηξης.!!!!!
Κι ομως , εκτος καποιων προγραμματισμενων ''Κομματικων Ασκησεων'' και καποιων ομαδων που απελπισμενα ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ να ΦΩΝΑΖΟΥΝ .......''ΕΛΑΤΕ,,, ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ'' οι ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ αρνουνται να διατρανωσουν στους δρομους και στα πεζοδρομια την ΑΝΤΙΘΕΣΗ τους σε οσα συμβαινουν.
Χρειαζονται θα μου πειτε Κεντρα ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ωραια, κι αν αυτα Υπηρετουν πλεον την ''προβοκατσια'' γνωστη ως Πολιτικος Πολιτισμος......που καθως φαινεται Εμπεδωθηκε και στις Πολιτικες ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ!!!! ο ΠΟΛΙΤΗΣ παραμενει αδρανης, μοιραιος;;;;;!!!!!;
Δυστυχως η Απαντηση ειναι ΝΑΙ!!!
Επετρεψε τον εαυτο του να καθοδηγειται ,μεσα απο τις επιχειρησεις τρομοκρατιας που εκπεμπουν οι ορντινατσες του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ της ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ και της Επιστημης του Κοινωνικου Αυτοματισμου.
Τελευταιο χαρτι οι ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ!!!!
Οι Παλακιδες του Συστηματος τα δινουν ολα!!!!
ΣΥΝ, ΠΛΗΝ ,ΠΡΟΣΘΕΣΗ ,ΑΦΑΙΡΕΣΗ........δεν βγαινουν τα κουκια.
Προσπαθουν να διαφεντεψουν και παλι την συνειδηση του Πολιτη, χαρακτηριζουν ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ την διαφαινομενη Ψηφο της Λαικης Οργης ως ΕΚΤΟΝΩΣΗ.....[..κατι που προσπαθησαν κι εν πολλοις καταφεραν με την ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΑ και Πολιτικων χωρων δυστυχως ] στο κινημα της ΠΛΑΤΕΙΑΣ.
Ελπιζω να επικρατησει η ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ πως η ψηφος μας κρυβει ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου