Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Εξπρες ΕΞΩΣΕΙΣ!!!!!!!!

........Προκειται   για  το   ΔΥΧΤΙ  Κοινωνικης   Προστασιας   που  ΛΕΓΑΜΕ!!!!;;;

Αλλωστε  τα  στρατοπεδα  τα  ετοιμαζει  ο  ''αδιαβαστος''  μη  πανε  χαμενα  τα  ''κονδυλια''

Ασχοληθειται   με  τον  ΤΖΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ!!

Ασχοληθειται  με  τα  Μουσεια....και  την ωρα  λειτουργίας  των!!!!

Ασχοληθειται  με  το  γιαουρτωμα  του  ΑΔΩΝΙ!!!!

Ασχοληθειται,  με  ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΕΣ   και  Ιστοριες   για  δρακους!!!!! 

Ασχοληθειται  με  την  ΒΑΝΑ, τον  ΚΥΡΤΣΟ,  βουτυρο  στο  ψωμι  τους!!!!!

Η   Ελλαδα   ειναι  ο  λαος  της,  εμεις,  κι  αυτος  ο  λαος  πεθαινει!!!!

Ποιος  εχει  σειρα  ΑΥΡΙΟ  για  ΑΠΕΡΓΙΑ;;;

Οι  υπολοιποι  παμε  για  ΜΕΘΑΥΡΙΟ!!!!!

Και  μη  ξεχνατε  να  παρακολουθειτε  τις  ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ!!!!

 ΕΜΠΡΟΣ  ΣΤΟΝ  ΔΡΟΜΟ  ΠΟΥ  ΧΑΡΑΞΕ  Ο  ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ!!


Με νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης απλοποιείται η διαδικασία για την έξωση ενοικιαστών που δεν πληρώνουν τα ακίνητα.Περιλαμβάνονται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης
 Είναι ο νέος τρόπος όπου με διαδικασία – εξπρές μπορούν να εισπραχθούν όλα τα οφειλόμενα ποσά.
 Με αυτό τον τρόπο δεν καταγγέλλεται η μίσθωση, αλλά ζητείται να διαταχθεί η απόδοση του ακινήτου.
Η διάταξη κρίθηκε αναγκαία καθώς υπάρχει μεγάλος αριθμός ενοικιαστών που δεν καταβάλλει ή δεν μπορεί λόγω της κρίσης να καταβάλλει το ενοίκιο.

2 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και εμπρός στο δρόμο που χάραξε και ο Λαλιώτης !!
Καλημέρες..

Unknown είπε...

Χμ......εκει να δεις.....ΒΑΣΩΩΩΩΩΩ!!!ΜΙΛΑ!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...