Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Πιπιλή: "Όχι και λαϊκή αγορά το Σύνταγμα

 
Στην   παραπανω   γνωστη   εικονιζομενη  --ΖΩΟΦΙΛΗ--χαρακτηριστικο  δειγμα  της  
ΛΑΙΚΗΣ    ΔΕΞΙΑΣ   των   ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΩΝ
η   παρουσια   της   ''ΠΛΕΜΠΑΣ''  στην  ΠΛ.  ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ   προσβαλε  την  
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ   ΤΗΣ.!!!!!!!!!!!

«Η πλατεία Συντάγματος κατάντησε Βουκουρέστι επί Τσαουσέσκου», δήλωσε χαρακτηριστικά η βουλευτής της ΝΔ, Φωτεινή Πιπιλή, αντιδρώντας, όπως είπε, στη «μετατροπή της Πλατείας Συντάγματος, σε λαϊκή αγορά».

Για   την  κ.  ΠΙΠΙΛΗ   η  ατελειωτη   ουρα.......ησαν   ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ   της  ΠΛΑΤΕΙΑΣ   ,οπως   ακριβως   απαθανατιζεται   στην   φωτογραφια   προκειται   για   ανθρωπους   που  ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ   να   κανουν  την  πρωινη  τους  ΒΟΛΤΑ.....στο  ΣΥΝΤΑΓΜΑ.!!!!!




ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ   ΣΤΟΥΣ   Ν.  ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ   ''ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΕΣ''  ΠΟΥ  ΨΗΦΙΖΟΥΝ  Ν.Δ  ''ΕΠΕΙΔΗ   ΕΙΝΑΙ  Ν.Δ '' ,ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ  ΟΜΩΣ  ΣΤΗ  ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΗ  ΘΕΣΗ  ΝΑ ΖΟΥΝ  ΕΚΤΌΣ  ΤΩΝ  ΤΕΙΧΩΝ  ΤΗΣ  ΠΛΑΤΕΙΑΣ
 Η  ΠΡΩΤΗ  ΦΩΤΟ  ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΕΙ  ΠΟΥ  ΤΟΥΣ  ΕΧΟΥΝ  ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ

ΑΙΔΩΣ    ΑΡΓΕΙΟΙ

 

4 σχόλια:

Scorpion49 είπε...

Αγαπητή Tasoula, Έλεος πια αυτοί οι Βοιωτοί παραγωγοί, δε μπορούσαν να καλέσουν κάποιο courier να μοιράσει τις μερίδες των κρεμμυδο-πατατών στους κατ’ χαρτόκουτο πεινασμένους της Αθήνας; Χαλάει το image της πόλης, δεν το αντέχει η κυρία, πως την είπαμε; Τέλος πάντων, α τη θυμήθηκα, η χορτάτη κυρία με τη χορτάτη γάτα αγκύρας!

Unknown είπε...

Αγαπητε μου φιλε, Scorpion49, μαλλον φοβηθηκε να περασει και της κοψαν το πρωινο ΕΣΠΡΕΣΣΟ, μετα ΠΟΥΡΟΥ στο ΛΟΜΠΙ της Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ!!!
Να εισαι καλα!!!

habilis είπε...

Oι Γκάγκαροι,η μισή Ελλάδα περίπου, την ψήφιζαν ξανά και ξανά στα δημοτικά τους.
Ενα πουλάκι μου λέει,ότι θα την ξαναφάμε στην μάπα και σαν ξαναεκλεγμένη βουλευτίνα και γιατί όχι και σαν υπουργό.

Η δεξιά παράταξη επέλεξε αρχηγό της ψάχνοντας στους αποστάτες της παράταξης και στον ιδεολογικό της σκουπιδοτενεκέ.
Έχουμε να δούμε μπόλικα από Πιπιλιές.

Unknown είπε...

habilis ποιος εχασε το μυαλο για να το βρουν οι Ελληνες;;;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...