Στην παραπανω γνωστη εικονιζομενη --ΖΩΟΦΙΛΗ--χαρακτηριστικο δειγμα της
ΛΑΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ των ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΩΝ
η παρουσια της ''ΠΛΕΜΠΑΣ'' στην ΠΛ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ προσβαλε την
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ.!!!!!!!!!!!
«Η πλατεία Συντάγματος κατάντησε Βουκουρέστι επί Τσαουσέσκου», δήλωσε
χαρακτηριστικά η βουλευτής της ΝΔ, Φωτεινή Πιπιλή, αντιδρώντας, όπως
είπε, στη «μετατροπή της Πλατείας Συντάγματος, σε λαϊκή αγορά».
Για την κ. ΠΙΠΙΛΗ η ατελειωτη ουρα.......ησαν ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ της ΠΛΑΤΕΙΑΣ ,οπως ακριβως απαθανατιζεται στην φωτογραφια προκειται για ανθρωπους που ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ να κανουν την πρωινη τους ΒΟΛΤΑ.....στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ.!!!!!


4 σχόλια:
Αγαπητή Tasoula, Έλεος πια αυτοί οι Βοιωτοί παραγωγοί, δε μπορούσαν να καλέσουν κάποιο courier να μοιράσει τις μερίδες των κρεμμυδο-πατατών στους κατ’ χαρτόκουτο πεινασμένους της Αθήνας; Χαλάει το image της πόλης, δεν το αντέχει η κυρία, πως την είπαμε; Τέλος πάντων, α τη θυμήθηκα, η χορτάτη κυρία με τη χορτάτη γάτα αγκύρας!
Αγαπητε μου φιλε, Scorpion49, μαλλον φοβηθηκε να περασει και της κοψαν το πρωινο ΕΣΠΡΕΣΣΟ, μετα ΠΟΥΡΟΥ στο ΛΟΜΠΙ της Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ!!!
Να εισαι καλα!!!
Oι Γκάγκαροι,η μισή Ελλάδα περίπου, την ψήφιζαν ξανά και ξανά στα δημοτικά τους.
Ενα πουλάκι μου λέει,ότι θα την ξαναφάμε στην μάπα και σαν ξαναεκλεγμένη βουλευτίνα και γιατί όχι και σαν υπουργό.
Η δεξιά παράταξη επέλεξε αρχηγό της ψάχνοντας στους αποστάτες της παράταξης και στον ιδεολογικό της σκουπιδοτενεκέ.
Έχουμε να δούμε μπόλικα από Πιπιλιές.
habilis ποιος εχασε το μυαλο για να το βρουν οι Ελληνες;;;
Δημοσίευση σχολίου