«Το χθεσινό φαινόμενο είναι απαράδεκτο και νομίζω ότι λύπησε βαθιά
όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες. Προσέβαλε μια εθνική ημέρα, το
συμβολισμό μιας πόλης και προσέβαλε περισσότερο αυτούς που το έκαναν και
όχι αυτούς στους οποίους απευθυνόταν», είπε η κυρία Διαμαντοπούλου και
πρόσθεσε:.
πρόσθεσε:.
«Ας αφήσουμε μακριά τα νέα παιδιά από όλες τις πολώσεις και τις
συγκρούσεις, που έχουν πολλών ειδών χαρακτηριστικά. Οι νέοι άνθρωποι
είναι αυτοί που πραγματικά οργίζονται και θυμώνουν περισσότερο από την
κατάσταση που επικρατεί στη χώρα. Οι νέοι άνθρωποι, όμως, είναι αυτοί
που εκφράζουν και το ήθος της Ελλάδας».
ΟΠΕΡ
Η υπουργός ανακοίνωσε ότι
έχει δοθεί εντολή στους διευθυντές και έχει, ήδη, ξεκινήσει έρευνα, για
το πώς έγιναν αυτά τα επεισόδια ώστε να καταλογιστούν ευθύνες όπου
υπάρχουν, σε όλα τα επίπεδα.
[Αποφασισα να ξεχασω παντελως τον ΒΙΟ και την ΠΟΛΤΕΙΑ της κυριας. Θεωρώντας και πιστευοντας πως με την ενασχόληση μαζι της[ τους ],το μονο που μπορει να πετυχει κανεις ειναι να διατηρει στην επικαιροτητα ατομα που πρεπει μεινουν στη χλευη του χρονου .]
Η Εμμονη της ,στην τιμωρία απεναντι στην δικαιολογημενη αντιδραση των νεων ---που σε ομαλες συνθηκες θα βρισκομουν απεναντι - εθεσε σε κινηση τα εγκεφαλικα μου κύτταρα--ευτυχως αυτο ακομη δεν τιμωρείται--επιστρεφοντας χρονια πισω θυμηθηκα την απαντηση του Βασιλη Διαμαντοπουλου --οταν οι μεγαλλοι καλλιτεχνες υπηρετουσαν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ πλατη με πλατη με τους λαους--.στις ΚΡΑΥΓΕΣ που ακολουθησαν το καψημο της ΣΗΜΑΙΑΣ απο μερους του 1995
Με την βοηθεια της ''τεχνολογιας'' βρηκα το παρακατω στοιχειο.
Η Εμμονη της ,στην τιμωρία απεναντι στην δικαιολογημενη αντιδραση των νεων ---που σε ομαλες συνθηκες θα βρισκομουν απεναντι - εθεσε σε κινηση τα εγκεφαλικα μου κύτταρα--ευτυχως αυτο ακομη δεν τιμωρείται--επιστρεφοντας χρονια πισω θυμηθηκα την απαντηση του Βασιλη Διαμαντοπουλου --οταν οι μεγαλλοι καλλιτεχνες υπηρετουσαν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ πλατη με πλατη με τους λαους--.στις ΚΡΑΥΓΕΣ που ακολουθησαν το καψημο της ΣΗΜΑΙΑΣ απο μερους του 1995
Με την βοηθεια της ''τεχνολογιας'' βρηκα το παρακατω στοιχειο.
Ε, λοιπον ΚΥΡΑ μου , οι νεοι αυτοι ,τα παιδια οπως τα αποκαλείς τυχαινει να βιωνουν την αγωνια της επομενης ΗΜΕΡΑΣ στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ τους, ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΑΠΟΤΟΜΑ!!!!
Η Απαξιωση που επιδεικνυουν σημαινει πως παιρνουν στα χερια τους τις τυχες των οικογενειων τους ΔΙΑΤΡΑΝΩΝΟΝΤΑΣ πως ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ την ΣΑΠΙΛΑ .............γνωριζουν ιδιαιτερα καλα το ποιον των ''ΑΡΧΟΝΤΩΝ'' της ΠΟΛΗΣ των, ωστε καποιοι νεοι ν' αρνουνται το περιφιμο ''ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΥΜΙΝ ΑΡΧΟΝΤΕΣ..........'' .να ' σαι σιγουρη πως γνωριζουν να τιμουν τους ΑΓΩΝΕΣ και την ΙΣΤΟΡΙΑ του τοπου τους...
Κανενα απο τα ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΑ δεν θα γραψει ποτε πως οι ΤΟΥΡΚΟΙ το '12 ''σταθηκαν στη σειρα για να παραδοσουν τα κλειδια της ΠΟΛΗΣ''
..Ετσι ηρεμα και χωρις ''ΣΥΝΟΣΤΙΣΜΟ΄΄
2 σχόλια:
ΤASOULA καλημερα, μετα το πετροβολιδι, τις εκδηλωσεις ''αγαπης'' πιο παλαιοτερα σε παρελαση, τις δηλωσεις περι αντιστασης της δικες του, τωρα ο πονηρος ηπειρωτης, την εκανε με ελαφρα πηδηματακια, ρουφηξε το τσαγακι του συγχτηριζοντας τα ''παλιοπαιδα'' που αφισβητουν την ωριμοτητα των πολιτικων συνεργατων του καθε σοιμπλε---τραπεζιτων και λοιπων τοκογλυφων---...
Δημητρη, μου καλησπερα.
Η μεγαλυτερη προσβολη που δεχθηκε η μερα μνημης ηταν η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ απο την ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΟΥ....και μαλιστα ως ΑΝ. ΑΡΧΩΝ!!!
Δημοσίευση σχολίου