Τι σκεπτομαι ε;;;Ε λοιπον μαλλον δεν θα πολυαρεσει σε πολλους.
--Περιδιαβαινοντας στον Ελληνικο ''συμπαντικο'' κοσμο του διαδικτυου και γεματη οργη [ βρες εσυ αλλη λεξη , εγω στερεψα ] με τα οσα συμβαινουν, σκεφθηκα λοιπον καποιες γραμμες που ειχα διαβασει στο
''Η ΜΟΙΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ'' του Κ. Αξελου.
''Οι Νεοελληνες συλλογιζοναται και δεν σκεπτονται, μιλουν πολυ και δεν εχουν συντεταγμενη γλωσσα, ρωτουν και απαντουν, αλλα χωρις καμια συνεχεια΄ βαδιζουν πανω σ' εναν δρομο αλλα δεν πορευονται.
Θα ακολουθησουν ποτε τη σχολη της σκεψης, ξεπερνωντας τη σκεψη της σχολης;;;θ' αποκτησουν ποτε μνημη;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου