Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Οταν οι ΣΤΟΕΣ συναντονται

............   απο  την  πισω   πορτα!!!!!!!
 Γνωριζαμε  ολοι  την  ειδηση.........κουνησαμε  το  κεφαλι....ριξαμε  και  μερικα  καντήλια.......λες  και το  ακουγαμε  για πρωτη  φορα!!!! και πηγαμε  για καφε!!!! ισως  και  να συνεχισουμε  τον  ΥΠΝΟ  μας!!
Στο  μεταξυ  η '' ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ''  ως  μη  διαθετουσα  ΜΕΓΑΡΟ  και   ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ   ΕΚΛΕΙΝΕ!!! Παρα  ειχε  γινει  ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ  για  την ΔΥΝΑΣΤΙΑ!!!!!![ εκ του  δυναστευω ]
Μεχρι  που  εγινε  το   ΛΑΘΟΣ   απο  τον  ΑΔΕΛΦΟΘΕΟ!!!!!
Ο  Διεθνους   Εμβελιας   Προεδρος  της  Σοσιαλιστικης  Διεθνους........εχασε  τον  ΕΛΕΓΧΟ!!!!
ΨΥΧΑΡΗΣ  ειπε!!!!  Χωρις  να  σκεφθει  τι  ΞΕΣΤΟΜΙΖΕ!!!!
Δεν   ετρωγε  καλυτερα   ενα  ΜΑΓΚΑΛΙ  ΚΑΡΒΟΥΝΑ;;;;;;;
--Γιατι   μας  ΚΑΛΕΣΕΣ;;;  Τι  μας  ΖΗΤΗΣΕΣ;;;;;;;[Αν  δεν  τα πεις  θα τα  πουμε  εμεις]






Η   Απαντηση   ηρθε  απο  τον  δεν  ''σηκωνω  μυγα  στο  σπαθι  μου''  Μπεγλιτη
--Σύμφωνα με τον κ. Μπεγλίτη, λοιπον, ζήτησε τη συμβολή τους, μέσω των εφημερίδων και των ΜΜΕ που διαθέτουν, στην αντικειμενική αποτύπωση της κατάστασης και να βοηθήσουν τη χώρα να ξεπεράσει την κρίση με τον πιο θετικό τρόπο.
Και να συμβάλουν στη δημιουργία κλίματος ψύχραιμης αντιμετώπισης των γεγονότων, όπως το έχει ανάγκη η χώρα και ο ελληνικός λαός.
Δηλαδη  σε   απλα  Ελληνικα   καντε  μοκο!!!!!
---Κυριε   Μπεγλιτη , δεν  γνωριζετε, πως  και,
Η σιωπή των μέσων ενημέρωσης είναι απλά ένας άλλος τρόπος μεροληψία των. Η  δε  ''προτεινομενη''  απο  τον  Πρωθυπουργο  ενος  κρατους  σιωπη  η   παραπληροφορηση  [ ψυχραιμη  αντιμετωπιση  sic] συνιστουν  ΦΙΜΩΣΗ  του  ΤΥΠΟΥ;;;;;;
Αλλο   θεμα  βεβαια   για  ποιον  ΤΥΠΟ  ομιλουμε  σε  τουτον  δω  τον  ΕΡΜΟ  τοπο!!!!!
Αγαπητοι  μου  και  σεις  και  οι  πριν  απο  σας ,  εχεται  ΜΕΤΡΗΘΕΙ  και   βρεθηκατε  '' ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...