Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Ας ''τραβηξουμε τα Σωληνακια''

Ας Ζησουμε αναποδα λοιπον!!!!!   κλικ





Το μυστικό επιβίωσης για το 2012…

~ 2 Ιαν 2012




Του Δημήτρη Α. Γιαννακόπουλου

«Ζήσε ανάποδα, μήπως και καταφέρεις να τα δεις και να τα φέρεις ίσια», είναι η ευχή μου προς όλους τους φίλους για το 2012. Υπονοώντας ότι ο κανόνας της
πολιτικής πρακτικής στην Ελλάδα, μας επιτρέπει να ζούμε πλέον  αποκλειστικά κατ’ εξαίρεση και ως εξαίρεση της ευρωπαϊκής πολιτικής, στην οποία εντασσόμαστε ως χώρα και κοινωνία οργανικά. Για να σπάσουμε τον πολιτικοχρηματοπιστωτικό αποκλεισμό και να υπερβούμε την χλεύη πρέπει, αντί να προσποιούμαστε ότι παλεύουμε  για την επανένταξή μας στο ευρωπαϊκό και διεθνές σύστημα ως αυτόνομη κρατική οντότητα, να καταστήσουμε την εξαίρεσή μας ευκαιρία πολιτικής και κοινωνικής χειραφέτησης. Δηλαδή, να δώσουμε στην εξαίρεσή μας θεσμικά χαρακτηριστικά κανόνα που θα αντιστρατεύεται τον κανόνα του ΔΝΤ.
Μόνον τότε η εξαίρεση δεν θα ισοδυναμεί με τιμωρία κάποιων «απείθαρχων», αλλά το έναυσμα για αναδιοργάνωση σε μια δημοκρατική βάση αυτοκυβέρνησης.

Έτσι βγαίνει το φίδι έξω από την τρύπα κύριε Παπαδήμο μας και όχι όπως νομίζεις! Αν δεν ζήσεις ανάποδα, οδεύεις κατευθείαν και με το κεφάλι στη τρύπα  του φιδιού, χάνοντας μάλιστα την πιθανότητα να ανακαλύψεις πώς από την αναποδιά γεννιέται το καινούργιο, το αναπάντεχο, το καινοτόμο, το προοδευτικό.
Τούτο σημαίνει πολύ απλά, σοβαρότητα.

2 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Δυστυχώς ούτε αυτός εισακούεται

Unknown είπε...

Ποιος ν' ακουσει Αντωνη;;;;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...