Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΄΄ΜΕΣΑ''!!!

 
Καλη σας μεραααααααα!!!
Προσωπικα ειμαι αντιθετη σε προσκλησεις οπως οι παρακατω, καθως γνωριζω πολυ καλα, οτι η ολη μαχητικοτητα εξαντληται στα λογια,!!!! εν τουτοις αυτη τη φορα θα  ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ!!!....
''Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012
Ώρα: από τις 20:00 μμ μέχρι τις 20:30 μμ
Τοποθεσία

ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΗ - ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕΥΜΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ. ΣΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΗΝΥΜΑ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Το "απαγόν" ή σβήσιμο είναι άλλη μία μοναδική μορφή διαμαρτυρίας που χρησιμοποίησαν τον Σεπτέμβριο του 2002 οι Αργεντινοί καταναλωτές για να ακυρώσουν τις αυξήσεις στο ρεύμα και σε άλλα κοινωνικά αγαθά κοινής ωφέλειας. Έσβησαν ταυτόχρονα τα φώτα για ένα τέταρτο σε όλη τη χώρα!!!! Τη βύθισαν στο σκοτάδι και ανάγκασαν κυβέρνηση και εταιρείες σε άτακτη υποχώρηση.
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ !!!!!
Υ.Γ Παρακαλω  ξεχαστε  το  δεν  ''ειμεθα  Αργεντινη''  καθως  γιναμε  Ινδια  ''των  ανεγγιχτων'' προκειται  για  την  'καστα  που  δεν  εχει  στον  ηλιο  μοιρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...