Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Θα γελας το ξερω......


.....ομως   εγω  θα  σου   ευχηθω  να   τα   ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ......αν  και   θα  κυκλοφορεις  αναμεσα  σε  οσους   σε  αγαπησαμε   ΝΕΟΣ   μονο   55  χρονων.






9 σχόλια:

koulpa είπε...

δε καταλαβαίνω ακριβώς σε ποιόν αναφέρεσαι.. αλλά.. καλή χρονιά δημιουργική και χαρούμενη.. :) :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

χρόνια πολλά και καλή χρονιά :) (εντάξει όσο καλύτερη γίνεται)!!!

η απουσία του Γιώργου αισθητή και η σιωπή του ηχηρή στην ηλεκτρονική μας γειτονιά (πόσο μάλλον για αυτούς που τον γνώρισαν)

Unknown είπε...

koulpa, καλη χρονια!!!!
Σ' ενα φιλο που αφησε την σφραγιδα του, που εφυγε στα 55 πριν απο 10 μηνες , και σημερα ειχε γεννεθλια.
Ευχαριστω για τις ευχες

blackbedlam είπε...

Τασούλα μου χρονιά καλή και δημιουργική για σένα και τους δικούς σου ανθρώπους, αλλά και για όλους μας.
Μπράβο σου κορίτσι μου που άνοιξες μια χαραμάδα στην μνήμη μας, για έναν άνθρωπο που γνωρίσαμε διαδικτυακά, έστω και για λίγο όσον αφορά εμένα.
Ακόμη και κείνοι που άνοιξαν την πόρτα για να περάσουν απέναντι, όσο εμείς τους κρατάμε στην μνήμη μας,δεν χάνονται,βρίσκουν τους δρόμους για να είναι μαζί μας

Unknown είπε...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό.
Αντευχομαι.σημερα εννοιωθα πως κοροιδευα και με κοροιδευαν.......
Τελος παντων.
Το χειροτερο ειναι, πως ο Γιωργος εφυγε, οχι επειδη αρρωστησε αλλα λογω αδυναμιας [οικονομικης] απεναντι στην Ιδιωτικοποιημενη Γερμανικη Υγεια.......αυτη την οποια ηδη προετοιμαζουν και για μας......
Δεν ηταν δυνατον να πιστεψω οτι συναβαιναν οσα μου ελεγε......και με προετοιμαζε πως θα ζησουμε το ιδιο!!!!
Να εισαι καλα

Unknown είπε...

blackbedlam,τους φιλους τους ''διαλεγουμε'' για ΠΑΝΤΑ....!!!!τους εχουμε μεσα μας.

habilis είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία και δύναμη!!!

Unknown είπε...

habilis Επισης.
Το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ σου ''απεκτο'' ελπιζω να εισαι καλα, και οσοι αγαπας

grsail είπε...

Οδυνηρή η απουσία αλλά δυνατή η μνήμη. Να είσαι καλά Τασούλα !
.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...