Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η τύχη των ταμείων ήταν προδιαγραμμένη, καθώς για μεγάλη χρονική περίοδο -πάνω από 30 χρόνια- και με υψηλούς ρυθμούς πληθωρισμού (26%), όλα τα αποθεματικά ήταν δεσμευμένα και χωρίς τόκο στις τράπεζες.
Επιπλέον η αλλαγή του παραγωγικού προτύπου της χώρας με αφανισμό παραγωγικών κλάδων περιόρισε ή κατήργησε τα έσοδα από αρκετά ταμεία.

Η εισφοροδιαφυγή, αλλά και τα χρέη των επιχειρήσεων [  ΗΜΕΤΕΡΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ]προς τα ταμεία γιγαντώνονται.


Τα προβλήματα εμφανίστηκαν στη δεκαετία του 70, όταν ήρθε η ώρα καταβολής συντάξεων και θα έρεπε να χρησιμοποιηθούν τα αποθεματικά, τα οποία πλέον δεν υπήρχαν. Η λύση που δόθηκε τότε, ήταν να φορτώσουν όλες τις κλοπές και την κακοδιαχείριση σε νέους ασφαλισμένους 


.Ανηκω  σ'  εναν απο  ΑΥΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!



Η  Νεα  Ταξη  Πραγματων  στην  Αγορα  Εργασιας  [ μισθωμενοι-τετραωρα-εκ περιτροπης  -στειτς-ΜΚΟ - η   Μαυρη  αγορα  εργασιας  εξαθλιωμενων  αλλοδαπων]  ηρθε  κι  εδεσε  τον  αφανισμο  μετα την κλοπη  του Χρηματιστηριου  και των Δομημενων.

Θα  ηταν  αστειο  να  πιστευει  καποιος  πως  ΙΚΑΝΟΙ  ν' αντιμετωπισουν  το  θεμα  ειναι  αυτοι που  το  δημιουργησαν.
Πολλω  δε  μαλλον  οταν  αυτοι  φερουν  το  ονομα  ΛΟΒΕΡΔΟΣ , ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ, ΣΙΟΥΦΑΣ!!!!ΠΕΤΡΑΛΙΑ!!!!
Τα χρηματα  ειναι  δικα  μας  και των γονιων μας.Ας  φερθουμε  επι  τελους  οπως  αρμοζει  σε  ΑΤΟΜΑ  με  ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ..........
Τα   ταμεια  μας  λεηλατηθηκαν  τουλαχιστον  τρεις  φορες, απο την αρχη  του περασμενου  αιωνα........ΜΑΣ  ΧΡΩΣΤΟΥΝ   και  εξακολουθουν  να  ΜΑΣ  ΚΛΕΒΟΥΝ .
ΜΕΧΡΙΣ   ΕΔΩ!!! 
ΔΕΝ  ΡΩΤΗΘΗΚΑΜΕ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΑΓΟΡΑ  ΟΜΟΛΟΓΩΝ  ΠΟΥ  ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ,   ΥΠΑΡΧΕΙ  ΜΙΑ  3η  ΕΞΟΥΣΙΑ  [ λεμε τωρα] ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ  ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ.....ΟΛΟΙ  ΜΑΖΙ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...